فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستبند پلیس آذربایجان شرقی بر دستان هشت اراذل و اوباش

1402/06/30 - 13:23 - کد خبر: 99989 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: هشت نفر از ارازل و اوباش در تبریز دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سردار"علی محمدی" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت نمایی، عربده کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مشخص شد این افراد پس از اقدامات هنجارشکنانه خود از ترس دستگیری و برخورد قانونی به استان های شمالی کشور متواری شده اند.
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی این اراذل و اوباش را تحت رصد پلیسی قرار داده و تعداد هشت نفر از آنان را که شامل چهار مرد و چهار زن بودند هنگام مراجعت با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بستان آباد در یکی از استان های همجوار دستگیرو به پلیس امنیت عمومی استان منتقل کردند.
وی گفت:از این متهمان تعداد هفت قبضه سلاح سرد کشف و تعداد دو دستگاه خودرو آنان نیز توقیف شد.
سردارمحمدی همچنین با تاکید براینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، به افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش هشدار داد:این افراد جای برای عرض اندام در سطح استان ندارند چون که اگر بخواهند با قدرت پوشالی اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کنند با برخورد قانوی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.
انتهای پیام/ 
 
دستبند پلیس آذربایجان شرقی بر دستان هشت اراذل و اوباش خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار