مدیر و موسس آموزشگاه سپیدار مطرح کرد:

مهارت، کلید ورود به دنیا کار/ آموزشگاه سپیدار دارنده رتبه یک کشوری در تعدد کارآموز

1402/06/30 - 11:37 - کد خبر: 99974 نسخه چاپی

نصر: مدیر و موسس آموزشگاه سپیدار گفت: این آموزشگاه سالانه میزبان چهار هزار کارآموز و دانش آموز است و در ایام نمایشگاه کتاب های آموزشی، کمک آموزشی و نوشت افزار تبریز میزبان علاقمندان جهت آشنایی و ارائه تخفیفات و جوایز ویژه از جمله دوره های رایگان است.

به گزارش نصر، نوشین رنجبر مدیر و موسس اموزشگاه سپیدار در گفتگو با نصر، در حاشیه نمایشگاه کتاب های آموزشی، کمک آموزشی و نوشت افزار تبریز، گفت: آموزشگاه سپیدار با دارا بودن دو شعبه و کارگاه های عملی مجهز در  پنج دپارتمان و ارائه مهارت های لازم جهت مهارت آموزی به کار آموزان و اخذ مدارک آنها از فنی و حرفه ای فعالیت می کند.


وی با بیان اینکه این آموزشگاه رتبه یک کشور در تعداد کارآموز فنی و حرفه ای را داراست، گفت: عملکرد ۲۰ ساله این آموزشگاه و قبولی بالای آموزش دیدگان در آزمون های فنی و حرفه ای سبب ایجاد اشتغال می شود و این امر گواه بر آموزش های مبتنی با تکنولوژی روز و بازار کار می باشد.
وی با بیان اینکه سپیدار سالانه میزبان چهار هزار کارآموز و دانش آموز است، افزود: این آموزشگاه شامل دپارتمان ها فنی و مهارتی با آموزش های تعمیرات موبایل، تعمیرات پکیج،تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر برد،نصب دوربین مدار بسته و دپارتمان با  کامپیوتر آموزش های ICDL، طراحی سایت، برنامه نویسی اندروید، پایتون،الیستریتور، ایندیزاین، فتوشاپ، مدیریت و بازرگانی، کارآفرینی حسابداری، MBA، بورس، ارز دیجیتال، فارکس می باشد.
 

همچنین در دپارتمان آشپزی این آموزشگاه آموزش شیرینی پزی، پخت پیتزا، حلوا و خاگینه، باریستا، غذاهای ترکیه، آشپزی سنتی، آشپزی مدرن، فینگر فود، کیک و در دپارتمان کشاورزی آموزش پرورش زعفران و پرورش قارچ توسط اساتید زبده هر حوزه داده می شود.
وی با اشاره به اینکه ۴۲ استاد در دپارتمان های مختلف مشغول به تدریس هستند، ادامه داد: پرطرفدار ترین رشته های دپارتمان فنی و مهارتی آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات پیکج، در دپارتمان آشپزی آموزش باریستا و فست فود و در دپارتمان کامپیوتر  آموزش طراحی سایت و پایتون است.
موسس آموزشگاه سپیدار اضافه کرد: پک های ورود به بازار کار از جمله آموزش حسابداری، مالی و بازاریابی که کار با دفترهای مالیاتی و نرم افزارهای حسبداری  نیز در آموزشگاه ارائه می شود.
 

وی با بیان اینکه مهارت آموزی از اهداف اصلی آموزشگاه سپیدار است، افزود: جوانان علاقمند به مهارت آموزی، دانش آموزان مستعد برای ایجاد اشتغال و زنان خانه دار، سرپرست خانواده برای درآمدزایی و راه اندازی مشاغل خود از طریق وام ها خود اشتغال زایی اقدام به اخذ مدارک فنی و حرفه ای با گذراندن دوره های آموزشی می کنند.
وی اضافه کرد: در شش ماهه اول سال سه هزار مهارت آموز در آموزشگاه سپیدار مشغول. به تحصیل بودند، که پیش بینی می شود تا آخر سال به ۶ هزار مهارت آموز برسد.
وی با بیان اینکه در چند سال اخیر کارهای فریلنسری و دورکاری طرفدار بیشتری پیدا کرده است، افزود: آموزشگاه سپیدار همواره با بروز کردن آموزش های خود و ایجاد رشته های جدید مطابق با نیازهای بازار کار سعی در توسعه دایره مهارت آموزی و پرورش هرچه بهتر نیروهای خلاق و مستعد جوان دارد.
رنجبر با بیان اینکه در دوره های مهارت آموزی سپیدار به محض پایان دوره اسامی کارآموزان وارد پرتابل سازمان فنی و حرفه ای می شود و جهت شرکت در آزمون ها معرفی می شوند، افزود: ۸۰درصد دانش آموزان آموزشگاه  در این آزمون ها قبول می شوند و مدرک فنی و حرفه ای بسیار مدرک مهمی است که در استخدام و مهاجرت بسیار کاربرد دارد.
 

وی اضافه کرد: در دانشگاه ها آموزش به صورت تئوری است ولی در کل دنیا داشتن یک مهارت حرف اول را می زند، ما کارآموزانی با مدرک لیسانس، فوق لیسانس حتی دکترا داشتیم که با اخذ مدرک مهارت فنی حرفه ایی مهاجرت کرده اند.
مدیر آموزشگاه سپیدار اضافه کرد: در طول برگزاری نمایشگاه ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام داریم و کارت های تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی، دوره های رایگان، هدست و ایرپاد از جوایز نمایشگاه خواهد بود. 
وی با بیان اینکهدمدرک فنی حرفه ای، نمایانگر مهارت کارآموز است، گفت: هدف سازمان فنی و حرفه ای آموزش کارجویان فاقد مهارت و ارتقا مهارت شاغلین است.
 

این مدیر مسئول اضافه کرد: زمانی می گفتند دنیا به مغزهای بزرگ نیاز دارد یعنی دانش، بعد گفتند دنیا به دستان بزرگ نیاز دارد یعنی مهارت و حالا می گویند دنیا به مغزهای بزرگ و دستان بزرگ نیاز دارد یعنی هم دانش و هم مهارت، در نتیجه اهداف آموزشگاه منطبق با اهداف سازمان است که با انتخاب رشته های آموزشی زودبازده در امر کارآفرینی همراه مراجعین باشیم.
رنجبر در حاشیه نمایشگاه کتاب های آموزشی، کمک آموزشی و نوشت افزار تبریز با اشاره به اهداف حضور آموزشگاه در نمایشگاه، گفت: بازدید از غرفه سپیدار بسیار عالی بود، خانواده ها آموزشگاه را می شناسند و سپیدار در تبریز در بخش آموزش به یک برند تبدیل شده است.
 

 وی با بیان اینکه همکاران توضیحاتی در مورد نحوه آموزش ها به مراجعه کنندگان ارائه می دهند، افزود: برای ثبت نام دوره های جدید تخفیفات نمایشگاهی خوبی در نظر گرفته ایم و در روز آخر نمایشگاه مسابقه ایی هم برگزار خواهد شد که روز جمعه قرعه کشی می شد.
انتهای پیام/
مهارت، کلید ورود به دنیا کار/ آموزشگاه سپیدار دارنده رتبه یک کشوری در تعدد کارآموز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار