خبر/

رکوردشکنی انجام عمل جراحی در بیمارستان سینای مراغه

1402/06/30 - 10:23 - کد خبر: 99971 نسخه چاپی

نصر: تعداد عمل های جراحی در بیمارستان سینای شهرستان مراغه به ۶ هزار و ۲۰۰ مورد در شش ماه رسید.

به گزارش نصر، رکوردشکنی انجام عمل جراحی در بیمارستان سینای مراغهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: تعداد عمل های جراحی بیمارستان سینای مراغه در مقایسه با شش ماه اول سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته که با ۶ هزار و ۲۰۰ مورد، رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
ارجمند افزود: این تعداد عمل جراحی نشان از اعتماد مردم جنوب استان و سایر استان‌های همجوار به خدمات درمانی این بیمارستان است.
به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، در یک سال گذشته در این بیمارستان برای بیش از ۱۴ هزار نفر خدمات جراحی و بستری ارائه شده است.
وی با بیان اینکه ۴۰ درصد خدمات درمانی بیمارستان سینا به شهروندان شهرستان‌های همجوار ارائه می‌شود افزود: افزایش تعداد بیماران در این بیمارستان نشان دهنده ارتقا کیفیت و ظرفیت‌های درمانی آن است.
این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، بستری جراحی، داخلی، کودکان، زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه CCU و ICU، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه بوده و پذیرای بیمار از شهرستان‌های آذربایجان غربی و کردستان است.
بیمارستان سینای مراغه در زمینی با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان ساخته شده است.
شهرستان مراغه با داشتن سه بیمارستان آمورزشی و درمانی با بیش از ۴۵۰ تخت، دومین قطب درمانی آذربایجان شرقی پس از تبریز است.
انتهای پیام/
رکوردشکنی انجام عمل جراحی در بیمارستان سینای مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار