نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی:

رئیسی، پیام ملت ایران را به گوش دنیا رساند

1402/06/30 - 09:53 - کد خبر: 99967 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیسی در مقر سازمان ملل با سخنان صریح، بدون لکنت و با شجاعت پیام انقلاب و ملت ایران را به گوش دنیا رساند.

به گزارش نصر، «سیدعلی موسوی»، روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اشاره به سخنان رییس جمهور در مقر سازمان ملل در نیویورک، افزود: پیام رییس جمهور جامع و راهگشا بود و وجدان های پاک دنیا این پیام را پذیرا شدند و دشمنان از این سخنان احساس خطر و ناراحتی کردند.
وی با قدردانی از سخنان رییس جمهور در مقر سازمان ملل، اظهار کرد: سخنرانی رئیسی در این سازمان از چند مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و چند پیام مهم به دنیا داشت.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام نخست رییس جمهور در این سخنرانی، ارزش و حرمت دادن به تفکرات مسلمانان، حقوق انسان ها و آزادی بیان بود و بر رعایت حقوق آنان و زیر سووال نبردن ارزش های بشری تاکید کرد.
موسوی، با بیان اینکه موضوع دوم سخنان رییس جمهور در این سازمان مربوط به حجاب و کرامت انسانی بود، ادامه داد: رئیسی در سخنان خود، ارزش قایل شدن به کرامت انسان ها و مانع نشدن برخی کشورهای اروپایی به آزادی روش و عمل انسان ها از جمله حجاب را خواستار شد.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور موضوع بعدی سخنان خود را به مساله فلسطین اختصاص داد و در سخنان خود با تاکید بر اینکه سرزمین اشغالی فلسطین برای فلسطینیان است خواستار برگرداندن اکثریت این سرزمین به صاحبان اصلی خود از راه دموکراسی و برگزاری انتخابات شد.
موسوی، افزود: رئیسی در موضوع بعدی سخنان خود، سردار سلیمانی را شخصیتی جهانی در مبارزه با تروریست اعلام کرد و از اینکه یک شخصیت مبارز با تروریست را ترور کنند، اظهار تعجب کرد.
وی اظهار کرد: رییس جمهور در سخنان خود در مقر سازمان ملل، سردار سلیمانی را شهید بزرگ راه مبارزه با تروریست اعلام کرد و بر دفاع از خون و آرمان های این شهید تاکید کرد.
انتهای پیام/
رئیسی، پیام ملت ایران را به گوش دنیا رساند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار