معاون امنیتی و انتظامی استان تاکید کرد:

لزوم توجه به تهدیدات سایبری دشمنان در آذربایجان شرقی

1402/06/29 - 19:06 - کد خبر: 99949 نسخه چاپی

نصر: معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بی‌توجهی به تهدیدهای فضای سایبری، آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

به گزارش نصر، جعفر رزمی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید به حفاظت از منابع و زیرساخت‌های خود حساس باشند و خطرها و تهدیدهایی را که متوجه این حوزه است شناسایی کنند افزود: بر اساس بند ح تبصره ۱۹ بودجه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات خود برای کاهش آسیب‌پذیری و مصون‌سازی زیرساخت‌ها هستند و باید برای جذب این اعتبار تلاش کنند.
وی با اشاره به فعالیت‌های کار گروه‌های زیر مجموعه شورای پدافند غیرعامل استان، گفت: یکی از این کارگروه‌ها، کارگروه فرهنگی است که دستگاه‌های فرهنگی در آن عضو هستند و لازم است با تهیه پیوست فرهنگی، بین مدیران و مردم فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی کنند.
وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک انتخاب نیست، بلکه یک اضطرار است که در بخش‌های مختلف در جامعه با آن مواجه هستیم ادامه داد: وقتی همه معتقد هستیم دشمن به دنبال برجسته‌کردن نقاط ضعف و ضربه‌زدن به نظام در تمام حوزه‌ها با تمام توان است پس باید در حوزه پدافند غیرعامل قدرتمند شویم و آسیب‌پذیری را تا حد امکان و با عزم و اراده جمعی کاهش دهیم.
معاون امنیتی و انتظامی استان تاکید کرد با اشاره به نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از سوم تا دهم آبان امسال با شعار "ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید" گفت: این هفته بهانه‌ای برای برجسته‌کردن خدمات و حساسیت آفرینی و اعلان سیاست‌های کلی نظام و دستاوردها در حوزه پدافند غیرعامل است و تمام دستگاه‌های عضو شورای پدافند غیرعامل باید در این هفته برنامه داشته باشند.
انتهای پیام
لزوم توجه به تهدیدات سایبری دشمنان در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار