خبر/

آذربایجان شرقی مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور

1402/06/29 - 09:17 - کد خبر: 99895 نسخه چاپی

نصر، مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان و رؤسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

به گزارش نصر، مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بعدازظهر سه‌شنبه در هتل المپیک تهران برگزار شد.
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه دو معاون خود یعنی محمد پولادگر و مریم کاظمی‌پور، علیرضا فخاری استاندار تهران، تعدادی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران نوجوان شرکت‌کننده در این رویداد، حضور داشتند.
 کیانی‌زاده، مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی ورزش قهرمانی با اشاره به اینکه 8 هزار و 399 ورزشکار در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: بیش از دو هزار نفر مربی و سرپرست و سه هزار نفر به‌عنوان داور و مربی در این دوره از مسابقات حضور داشتند. همچنین 120 مربی استعدادیاب در رقابت‌ها حاضر بودند که امیدواریم شاهد نتایج خوب این استعدادیابی‌ها باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: در مجموع 946 مدال طلا در این مسابقات توزیع شد و استان‌های تهران، فارس و آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم این دوره را کسب کردند. 
گفتنی است آذربایجان شرقی برای نخستین بار توانست با کسب 23 مدال طلا، 29 نقره و 22 برنز برای نخستین بار مقام سوم رقابت ها را بدست آورد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/
آذربایجان شرقی مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار