خبر/

اعطای تسهیلات آبزی پروری توسط بنیاد برکت

1402/06/28 - 17:10 - کد خبر: 99877 نسخه چاپی

نصر: برای اولین بار، کمیته آبی بنیاد برکت در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در حوزه طرح های آبزی پروری در مسیر رونق و جهش تولید، تسهیلات اعطا می نماید.

به گزارش نصر، مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مشارکت بنیاد برکت، جهت توانمندسازی اقتصادی و تجمیع سرمایه‌های خرد در مناطق محروم است.
جواد گوزلی با بیان اینکه متقاضیان شامل افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند جهت دریافت تسهیلات از این بنیاد طبق شرایط اعلامی اقدام نمایند گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان به خصوص طرح‌های مزارع خرد، جهت رفع مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و ارتباط با تسهیل گران و رابطین بنیاد برکت که در تمامی شهرستان‌ها مستقر هستند اقدام نمایند؛ لازم به ذکر است که کارمزد این تسهیلات ۶ درصد است.
وی ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان تا سقف ۲۰ میلیارد تومان در طرح‌های بنگاه محور بزرگ و نوآور و دانش بنیان می‌توانند شخصاً از طریق ثبت نام در پایگاه اینترنتی به آدرس https://app.barkat.ir اقدام به درخواست تسهیلات با کارمزد ۱۲ تا ۱۶ درصد با یکسال تنفس و پنج سال اقساط نمایند.
مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان افزود: این بنیاد در ۴۵ طرح پیشران آبزی پروری در سطح کشور تا سقف ۶۰ میلیارد تومان مشارکت می‌نماید.
انتهای پیام/
اعطای تسهیلات آبزی پروری توسط بنیاد برکت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار