استاندار آذربایجان شرقی:

کرسی های آزاداندیشی در اولویت دانشگاه‌ها باشد

1402/06/28 - 16:36 - کد خبر: 99871 نسخه چاپی

نصر: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست‌های تحلیلی و تبیینی باید در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید قرار گیرد.

به گزارش نصر، استاندار آذربایجان شرقی در نشست رؤسای مراکز دانشگاهی آذربایجان شرقی بر ضرورت تلاش مراکز دانشگاهی برای سوق دادن فعالیت‌هایشان به سمت مسائل فرهنگی علمی و برنامه‌های اوقات فراغت تاکید کرد.
عابدین خرّم افزود: مدیریت‌های علمی دانشگاهی دارای چارچوب مشخصی بوده و مشکلات و مسائل دانشگاه‌ها نیز در همین چارچوب قابل حل است.
وی اضافه کرد: باید برنامه و ساختار مشخص و کارآمدی برای تحقق این مهم در مراکز دانشگاهی استان وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: هر گونه خلاء و کمبود در این زمینه می‌تواند به بروز نابسامانی در مسیر استفاده از ظرفیت و استعداد دانشجویان عزیز و فضای دانشگاهی و امکانات آن منجر شود.
خرّم بیان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست‌های تحلیلی و تبیینی و پاسخ به شبهات دانشجویان عزیز باید در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید قرار گیرد.
وی افزود: برقراری ارتباط موثر با دانشجویان و برطرف کردن نیازهای آنان به شکوفایی بیشتر دانشگاه‌های استان می‌انجامد.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: باید فضایی در دانشگاه فراهم کنیم که خواب دشمن برای دست کشیدن دانشجو از رسالت علمی و حضور در کلاس درس تعبیر نشود؛ از این رو از دانشگاه‌ها انتظار می‌رود در مسیر فعال کردن هرچه بیشتر کانون‌ها و انجمن‌های علمی و فرهنگی گام بردارند.
وی تاکید کرد: رؤسای دانشگاه‌های استان در عین اهمیت دادن به بحث‌های فیزیکی باید به تقویت هرچه بیشتر روحیه دانشجویان از طریق گسترش فعالیت‌های فرهنگی نیز توجه کنند.
انتهای پیام/
کرسی های آزاداندیشی در اولویت دانشگاه‌ها باشد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار