با حضور فرماندار اهر، هیئت داوران و علاقه مندان به تئاتر

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران شروع به کار کرد

1402/06/28 - 14:47 - کد خبر: 99862 نسخه چاپی

نصر: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، در ایستگاه شانزدهم خود در حضور هنرمندان تئاتر، مسئولان و مردم اهر آغاز به کار کرد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، این رخداد ملی و هنری که از جمله مهمترین جشنواره های تئاتری سطح استان آذربایجان شرقی نیز محسوب می شود همواره مورد استقبال علاقه مندان به هنر و هنر نمایش در اهر بوده است.
مراسم افتتاحیه این جشنواره با سخنان ابتدایی دبیر جشنواره آغاز شد. رجب پور برگزاری این جشنواره در اهر و حضور مخاطبان را قابل ارج نهادن خواند و گفت: استقبال از این جشنواره هر سال پر رونق تر از سال های قبل است و امیدواریم گام های بین المللی شدن آن از همین سال برداشته شود.
فرماندار شهرستان اهر نیز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره و حضور چشمگیر مردم اهر، این رویداد را برای قره داغ و اهر مبارک دانست و افزود: به واسطه همین رخداد ها و جشنواره ها است که می توانیم فرهنگ، تاریخ، طریق زیست، صنایع و دیدنی های این خطه را به نمایندگان سراسر ایرا نشان دهیم. دوت داریم و پیگیر هستیم تا بتوان هفدهمین دوره این جشنواره را با مناسب سازی زیر ساخت ها و شاخصه های آن، بین المللی برگزار کنیم.
در پایان نیز اعضای هیئت داوران، مسئولان و برخی پیشکسوتان عرصه تئاتر، تابلو مزین به پوستر این دوره از جشنواره را امضا کردند.
شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران از ۲۷ شهریور در منطقه ارسباران به مرکزیت اهر در حال برگزاری است.
 
 

 
 

انتهای پیام/
شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران شروع به کار کرد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار