فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای در شهرستان‌های اهر، میانه و مراغه

1402/06/28 - 11:42 - کد خبر: 99848 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق حرفه‌ای با کشف ۶ فقره سرقت تجهیزات ساختمان‌های در حال احداث در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کفش از مجتمع‌های آپارتمانی و سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان با انجام بررسی‌های فنی و تخصصی، سارق حرفه‌ای غیر بومی را شناسایی و با بکارگیری گشت‌های آشکار و پنهان متهم را در عملیات پلیسی دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی به ارتکاب سه فقره سرقت کفش از آپارتمان ها و سرقت سه فقره تجهیزات از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد که مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف گردید.
سرهنگ آقاپور در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد از شهروندان خواست، ضمن بکارگیری نگهبان محله در مجتمع‌ها و نصب دوربین در ورودی محلات هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه ۱۱۰ در جریان گذارند.

دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۲ فقره سرقت در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و تحقیقات فنی ماموران سرانجام سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.
وی اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۱۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر مراغه اعتراف و اعلام کرد که اقلام مسروقه را به ضایعاتی‌ها فروخته است.
سرهنگ فارسی افزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری مالخران ادامه دارد.
وی در پایان به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

دستگیری سارق سیم و کشف یکدستگاه خودروی سرقتی در میانه
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری یک سارق سیم و کشف ۶ فقره سرقت و یکدستگاه خودروی سرقتی در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل و یک دستگاه خودروی سواری پراید در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام بررسی‌های فنی و اطلاعاتی لازم سارق را شناسایی؛ که پس از هماهنگی قضائی، در عملیات پلیسی دستگیر و یکدستگاه خودروی سواری پراید که مورد سرقت واقع شده بود توسط ماموران کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: سارق در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ارتکاب ۶ فقره سرقت سیم اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه ۱۱۰ در جریان گذارند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان حرفه‌ای در شهرستان‌های اهر، میانه و مراغه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار