رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی عنوان کرد:

استعدادیابی بیش از هزار ورزشکار تحت آزمون های والیبال

1402/06/28 - 08:32 - کد خبر: 99834 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی گفت:  ۱۱ بازیکن خانم و آقا از والیبال استان به رده های مختلف تیم  ملی دعوت شده و در مسابقات مختلف شرکت داشته اند و در کسب مقامهای جهانی و آسیایی سهم بسزایی داشتند.

به گزارش نصر، سعید اهری زاد رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۵۰۰ مسابقه در رده های مختلف سنی خانمها و آقایان در طول تصدی هیات جدید والیبال استان با همکاری کمیته های مختلف و هیاتهای شهرستانی برگزار شده است.
وی اظهار داشت: سه بار میزبانی مسابقات لیگ دختران و آکادمی های پسران کشور را عهده دار بوده ایم که میزبانی مرحله آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشور نیز به مدت ۳۵ روز در تبریز برگزار کرده ایم.
همچنین تیمهای جوانان، نوجوانان و آینده سازان را به مسابقات مختلف کشوری اعزام نمودیم و در مسابقات آینده نیز تیمهای مختلفی از بانوان و آقایان حضور خواهند داشت.
سعید اهری زاد در بخش دیگری از گفتگوی خود گفت: ۱۱ بازیکن خانم و آقا از والیبال استان به رده های مختلف تیم  ملی دعوت شده و در مسابقات مختلف شرکت داشته اند و در کسب مقامهای جهانی و آسیایی سهم بسزایی داشتند.
این مقام مسئول با اشاره به رشد تیم های شرکت کننده در لیگ های مختلف بیان کرد: علاوه بر حضور در لیگ های مختلف کشوری، تیمهای مس سونگون ورزقان و دو تیم بانوان باشگاه منافی و در مجموع ۳ تیم از استان در لیگ دسته یک کشوری حضور دارند و هیات استان حامی تیمهای اعزامی به مسابقات مختلف است.
اهری زاد در بخش ارتباط با رسانه ها اظهار داشت: از ابتدای سال بیش از دو هزار خبر، گزارش، گزارش تصویری، نماهنگ تولیدی داشتیم که در پلتفرم های اینستاگرام و تلگرام بارگزاری و همچنین به رسانه های استانی و کشوری ارسال شده اند و هرکدام ضرایب بالایی از تکثیر و انتشار را به خود اختصاص داده اند.
این پیشکسوت والیبال در مورد دوره های داوری و مربیگری گفت: دو دوره داوری و ۵ دوره مربیگری برای خانم ها و آقایان برگزار کردیم و در آینده نیز چنین دوره هایی را برگزار خواهیم کرد.
وی تشریح کرد: برای اولین بار تورنمنت والیبال ساحلی در سطح ملی در شهرستان ایلخچی برگزار شد که علاوه بر هدفگذاری فرهنگی مبنی بر شناساندن ظرفیتهای تفریحی و فرهنگی منطقه، زیست بوم دریاچه ارومیه را نیز در دایره توجهات مردم و مسئولین استانی و کشوری قرار داده است.
رییس هیات والیبال استان در پایان گفتگوی خبری خود گفت: تاکید بر اخلاق و سجایای انسانی راهبرد این هیات بوده و خواهد بود و هیچگاه برد و باخت مطمح نظر پیشکسوتان و مو سفید کرده های این ورزش نبوده و نیست بلکه پایه گذاری نونهالان و نوجوانان و زدودن پلشتی ها از ورزش برای ساختن جامعه ای والا، از واجبات این امر مقدس و انسان ساز است.
انتهای پیام/
استعدادیابی بیش از هزار ورزشکار تحت آزمون های والیبال حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار