لیگ یک فوتبال؛

ادامه صدرنشینی مس سونگون با برتری مقابل خیبر خرم آباد

1402/06/27 - 09:30 - کد خبر: 99789 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال مس سونگون ورزقان با برتری مقابل تیم پرمهره خیبر خرم آباد در هفته سوم لیگ دسته یک به صدرنشینی خود تدوام بخشید.

به گزارش نصر، در این بازی که عصر امروز یکشنبه در هوای سرد ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.
مس که با دو برد از دو بازی ابتدایی به صدر جدول لیگ یک تکیه زده بود، امروز در حساس ترین بازی هفته سوم به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت و با تک گل دقیقه یک حسین فلاحیان به سه امتیاز بازی دست یافت.
در دقیقه یک بازی، سانتر مهدی فرج‌پور با ضربه سر قریشی همراه بود که دروازه بان حریف آن را دفع کرد اما این پایان کار نبود و حسین فلاحیان در برگشت، دروازه خیبر را باز کرد.
در ادامه با وجود تلاش خیبر نتیجه بازی تغییری نکرد و مس توانست یک بر صفر به پیروزی رسیده و هفته سوم لیگ دسته اول را با صدرنشینی به پایان برساند.
مدیریت تیم خیبر خرم‌آباد به عهده فراز کمالوند است و رضا مهاجری هدایت این تیم را به عهده دارد. مهدی کیانی هافبک سال‌های اخیر تراکتور هم در کنار دیگر بازیکنان اسم و رسم دار خیبر، کاپیتان این تیم بود و ۹۰ دقیقه برابر این تیم بازی کرد.
شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی دو بازیکن تیم فوتبال تراکتور در کنار فراز کمالوند از روی سکوها نظاره گر این دیدار حساس بودند.
انتهای پیام/
ادامه صدرنشینی مس سونگون با برتری مقابل خیبر خرم آباد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار