مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

قطع برق 138 مشترک پرمصرف در تبریز/ 285 مشترک اداری و بانک پرمصرف اخطار گرفتند

1402/06/26 - 17:09 - کد خبر: 99772 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی بازدید های انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای 285 مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق 138 مشترک قطع شده است.

به گزارش نصر، عباس حسامی در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پيك تابستان 1402 اظهار کرد: در راستای برنامه هاي پاسخگويي بار وضعيت مشتركين صنعتي  و كشاورزي به صورت روزانه پایش و برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است.
وی با بیان اینکه به منظور نظارت و پایش روزانه مصرف ادارات، اکیپ های بازرسی مصرف تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است گفت: 361 بانک و اداره دارای کنتورهوشمند هستند و طی بازه زمانی 15 خرداد تا به امروز 861 مورد بازدید انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی بازدید های انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای 285 مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق 138 مشترک قطع شده است.
در ادامه سيد ابراهيم فكاري مدير دفتر مديريت مصرف تاکید کرد: در دوره پیک بار تابستان سال جاری متوسط میزان کاهش بار مشترکان اداری تحت پوشش شرکت در ساعت پیک به میزان 8 مگاوات بوده است.
وی افزود: یکی دیگر از دیگر اقدامات دارای اهمیت در خصوص مدیریت مصرف بکارگیری مولد های اضطراری در ساعات اوج مصرف و تنظیم دمای دستگاه های سرمایشی بر روی دمای آسایش بوده که در این خصوص مکاتبات لازم با مراکز تجاری و ادارات انجام شده است. 
انتهای پیام/
قطع برق 138 مشترک پرمصرف در تبریز/ 285 مشترک اداری و بانک پرمصرف اخطار گرفتند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار