خبر/

جهانگردان هندی در تبریز

1402/06/26 - 12:56 - کد خبر: 99761 نسخه چاپی

نصر: تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری در تبریز در میان خودروهای کلاسیک در محوطه موزه قاجار با استقبال مسئولان همراه بود. 

به گزارش نصر؛ تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری، شامگاه روز شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ با استقبال مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز، فرمانده یگان حفاظت استان، رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان و اعضای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان، در میان خودروهای کلاسیک وارد تبریز شدند.

 

این جهانگردان از هتل تاریخی یام نیز دیدن کردند و برای ساعاتی اقامت داشتند.
تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری در یک گروه هشت نفره که اعضای آن را یک خانواده به همراه یک گروه مستندساز تشکیل می‌دهند، سفر خود را با بدرقه وزیر گردشگری ایالت گجرات هند و با دو دستگاه خودرو، شامل خودرو کلاسیک ام جی ۱۹۵۰ و کمپر ون آغاز کردند. در مسیر خود به مقصد انگلستان، با شعار صلح جهانی وارد خاک ایران شدند.
 

گروه گردشگری لال پریاز کشور هندوستان به مناسبت هفته جهانی صلح از ۱۲ کشور بازدید خواهند کرد. این گروه که معرف فرهنگ، هنر و تمدن کشورها و پیام‌آور صلح و دوستی بین کشورها هستند.


لار، شیراز، اقلید، اصفهان، کاشان، تهران، زنجان  از جمله شهر‌هایی بودند که شرکت‌کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، طی حضور ۱۰ روزه خود در ایران، از آن‌ها عبور و از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی مسیر جنوب تا شمال کشورمان، بازدید کردند.



در مسیر نهایی سفر خود در ایران وارد شهر تبریز شدند و از موزه قاجار تبریز بازدید و شب در هتل کاروانسرای یام مرند اقامت خواهند داشت.
انتهای پیام/
جهانگردان هندی در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار