فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای با ثبت سفارش خودرو

1402/06/24 - 12:29 - کد خبر: 99691 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای ۱۱۰میلیارد ریالی با عنوان ثبت سفارش خودرو در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی باعنوان ثبت سفارش خودرو، به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی، رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود:ماموران با بررسی‌های علمی و فنی در این زمینه دو کلاهبردار را شناسایی و آنها را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.
وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های علمی پلیس به فریب شاکی باشیوه ثبت سفارش خودرو اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه شاکی در سه مرحله مبلغ ۱۱۰میلیارد ریال به حساب کلاهبردان انتقال داده، افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری چهار سارق با کشف ۱۰فقره سرقت در میانه
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری چهار سارق با کشف ۱۰فقره سرقت در شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسن رفیعی با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح امنیت محله محور و مقابله قاطع با سارقان و در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، سیم و کابل و داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با انجام بررسی‌ها و تحقیقات لازم، چهار نفر از سارقان در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی، که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی توسط ماموران پلیس کلانتری ۱۱ و ۱۳ دستگیر و به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اعتراف و تعدادی اموال نیز کشف شد.
وی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای با ثبت سفارش خودرو خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار