خبر/

دستگیری ادمین یک کانال معاند در تبریز

1402/06/23 - 23:20 - کد خبر: 99689 نسخه چاپی

نصر: ادمین یکی از کانال‌های معاند که درصدد برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی و آشوب در جامعه بود توسط مأموران اطلاعات یگان ویژه فراجا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نصر، در مراسم سالگرد فوت آیلار حقی رفتار مشکوک یک زن که از فاصله دور از مزار وی اقدام به عکاسی و فیلمبرداری از مراسم می‌کرد توجه ماموران اطلاعات یگان ویژه را به خود جلب کرد.
بر اساس این گزارش، ماموران یگان ویژه با مشکوک شدن به این خانم، اقدام به بازرسی از وسایل وی کرده و از صندوق عقب خودرویش تعداد زیادی اعلامیه دست نویس کشف می‌کنند.
در ادامه هم با چک کردن گوشی تلفن همراه این خانم مشخص می‌شود که وی ادمین یکی از کانال‌های سلطنت طلب با تعداد زیادی فالوور(عضو) است که برای اغتشاش و دعوت به ناامنی برنامه ریزی داشته است.
بنا به این گزارش، آیلار حقی دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز سال گذشته از یک ساختمان نیمه‌ساز در تبریز سقوط می‌کند که منجر به فوت وی می‌شود.
سال گذشته پدر «آیلار حقی» در مصاحبه ای تصویری اعلام کرد فوت دخترش ربطی به اغتشاشات نداشته است.
انتهای پیام/
دستگیری ادمین یک کانال معاند در تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن كريم زاد   8 ماه پیش  

اگر دوغرودان سلطنت طلب اؤلسا،تاسف اِيلمليدى ،هاواخ گورسن بو بعضى توركلر اؤزلرينه گلجاق ،يا مجاهد يا شاهچى دى،يا عرفان حلقه چى،يا فارس شعوبيه چى دى ،يا آشيرى مذهبى….فقط اؤزونچو و اؤزون و يوردون دوشونن اؤلمادى
پژوهشیار