تیمورزاده خبر داد:

جابجایی سه هزار و ۴۰۰ زائر حرم رضوی از طریق ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌ شرقی

1402/06/23 - 21:18 - کد خبر: 99685 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از زمان آغاز طرح جابجایی زائران حرم رضوی از ۱۶ تا امروز ۲۳ شهریور، سه هزار و ۴۰۰ زائر با ۱۳۵ سرویس اتوبوسی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش نصر، «کاظم تیمورزاده» روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: با توجه به بازگشت زائران حرم رضوی از ۲۵ شهریور، ناوگان حمل و نقل مسافری استان با اعزام اتوبوس های مورد نیاز، اقدامات لازم برای انتقال زائران به استان را انجام داده است.
وی اظهار کرد: هچنین تیمی از همکاران این اداره کل به سرپرستی رییس اداره حمل و نقل مسافر در پایانه مسافری مشهد برای تسهیل روند خدمات رسانی به زائران حرم رضوی استان مستقر شده اند.
تیمورزاده، ادامه داد: پس از اجرای طرح جابجایی زائران اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان شامل رانندگان حمل و نقل عمومی، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکت ها و موسسات حمل و نقل عمومی و همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنان در حال خدمت رسانی به زوار امام رضا(ع) هستند.
وی یادآور شد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان در زمان کنونی دارای ۶۴۴ اتوبوس، یک هزار و ۲۲۷ مینی بوس و ۷۹۶سواری کرایه بوده و ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری نیز در این زمینه فعالیت می کنند.
انتهای پیام/
جابجایی سه هزار و ۴۰۰ زائر حرم رضوی از طریق ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌ شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار