کاپیتان سابق تراکتور؛

تراکتور باید تقویت شود

1402/06/23 - 13:14 - کد خبر: 99670 نسخه چاپی

نصر: پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور معتقد است که این تیم برای اینکه در بالای جدول قرار بگیرد باید تقویت شود.

به گزارش نصر، علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: تراکتور بیش از ۵۰ درصد بازیکنان فصل گذشته‌اش را از دست داد و دچار تغییرات بسیاری شد و قرعه دشوار این تیم که رویارویی با سپاهان و پرسپولیس را به همراه داشت، علت اصلی عدم نتیحه‌گیری این تیم‌ در هفته های ابتدایی بود.
وی افزود: تیمی که دچار تغییرات گسترده شده برای بازگشت به شرایط مطلوب به زمان نیاز دارد. تراکتور در دو بازی اخیر خوب ظاهر شد و نشان داد تا حدودی به هماهنگی رسیده است.
کاپیتان پیشین تراکتور گفت: برخلاف اینکه اکثرا می‌گویند تعطیلات لیگ به این دلیل که تراکتور به تازگی روی ریل پیروزی قرار گرفته بود به ضرر این تیم است، معتقدم تراکتور برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داشت و تعطیلات لیگ‌برتر به سود این تیم بود.
وی در پاسخ به این سوال که بین محمد نادری و سعید کریم‌آذر کدام یک را برای بازی در پست دفاع چپ ترجیح می‌دهد؟ مطرح کرد: عملکرد سعید کریم‌آذر بسیار خوب بود. این بازیکن با توجه به سنش از سرعت و استقامت خوبی برخوردار است و می‌تواند در فاز دفاعی و تهاجمی به صورت همزمان حضور داشته باشد. محمد نادری نیز بازیکن با تجربه‌ای است، اما پست تخصصی‌اش دفاع چپ نبوده و به نظرم در پستی دیگر به کار گرفته شود. من معتقدم حضور کریم‌آذر در دفاع چپ می‌تواند به این تیم کمک کننده‌تر باشد.
میرشفیعیان ادامه داد: به نظرم تراکتور برای اینکه بتواند در بالای جدول قرار بگیرد باید در تمام خطوط تقویت شود و در هر پست نیازمند حداقل یک یا دو بازیکن است. محمدرضا اخباری در هر صورت از این تیم جدا شده و در این مقطع باید از حسین پورحمیدی حمایت شود، چرا که اگر اینگونه نباشد دروازه‌بان تمرکزش را از دست می‌دهد که این به ضرر تیم است.
پیشکسوت تراکتور با بیان اینکه جذب مهاجم نوک اصلی‌ترین نیاز این تیم است، گفت: مهدی عبدی بازیکن خوبی است، اما نمی‌تواند به تنهایی نیاز های تراکتور را در خط حمله برطرف کند.
براساس این گزارش، تراکتور در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف هوادار می‌رود.
انتهای پیام/
تراکتور باید تقویت شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار