/اطلاع رسانی/

روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تبریز برتر شد

1402/06/22 - 10:11 - کد خبر: 99615 نسخه چاپی

نصر: در عصر اطلاعات و ارتباطات، مسئولیت روابط عمومی های سازمان ها به مراتب دوچندان بوده و برای انبوهی از درخواست های درون و برون سازماني بایستی پاسخ مناسبی داده شود.

به گزارش نصر، هنر ارتباطات گزاره ای هست که با بسترسازی زمینه را برای مشارکت شهروندان در اقدامات سازمان فراهم می آورد و یقینا این پل ارتباطی می‌تواند نقش موثری در ایجاد امید و اعتماد اجتماعی ایفا نماید.
انعکاس اقدامات سازمان و پاسخگویی به مشکلات شهروندان در عصر ارتباطات با در نظرگرفتن تاثیر شگرف فضای مجازی، روش های نوینی را متولد ساخته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در گزارشی، ارزیابی امور ارتباطات مجموعه را ارائه نمود.
مهدی حافظ زاده ۵ محور تولید اخبار، کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری را از شاخص های این ارزیابی عنوان نمود.
در این میان شهرداری منطقه ۴ تبریز، تنها منطقه ای که با حضور فعال و پیشروی خود در همه شاخص ها، برآیند موفق تری نسبت به سایر مناطق داشته است.
شهرداری مناطق ۴ تبریز با ۳۱۵ هزار نفر، پرجمعیت ترین منطقه تبریز بشمار می رود.
انتهای پیام/
 روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تبریز برتر شد نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   فاضلی   هفته پیش  

خجالت میکشیدم واقعا بااین وضعیت شهر بدتر ازروسنا دور افتاده هست منطقه بهار نه تعداد کافی سطل آشغال نه ماشین میاد برای جمع آوری کنار اون پارک صفاهم انگار حلبی اباد تابستونام یه آب نمیزنید کنار آشغال میگنده مایه تاسف شرم باد
پژوهشیار