رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی؛

دومین روز از رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور در ارومیه برگزار شد/مشخص شدن فینالیست های اوزان باقی مانده

1398/09/30 - 16:00 - کد خبر: 9961 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی گفت: دومین روز از رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور در ارومیه برگزار و نفرات راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی و نهایی مشخص شدند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، محس آقاپور رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات جودوی قهرمانی کشور در گروه آقایان در ارومیه اظهار کرد: دومین روز از رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور در ارومیه برگزار و نفرات راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی و نهایی مشخص شدند.
وی افزود: امروز در وزن 90- کیلوگرم، امیر محمد نیک آبادی از لرستان و حامد باقری نیا از خراسان رضوی و نیز امید شیری از توابع تهران و فیروز اسدی از البرز به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
رئیس هیات جودوی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دیدار پایانی را نیز سعید مرادی از قزوین و محمد ملک محمدی از تهران برگزار می‌کنند.
 
وی گفت: در وزن 100-کیلوگرم، برگزارکننده دیدارهای نیمه نهایی، روزبه فرزانه از کرمانشاه و حسین سلیم پورفرد از قم و نیز سلیم جوکار از چهارمحال و بختیاری و رامین صفویه از قزوین خواهند بود.
آقاپور اظهار کرد: دیدار نهایی نیز بین دو جودکار از تهران یعنی مجید حسنی و رضا رضایی خواهد شد.
وی افزود: در وزن 100 +کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی، محمدعلی ذاکری از اصفهان و حمیدرضا سجادی فرد از اصفهان و نیز فرزین شاه‌باز از خراسان‌رضوی و علی امینی از آذربایجان‌شرقی با یکدیگر پیکار کرده و در مرحله نهایی نیز حمیدرضا ملک‌زاده و شایان نصیرپور هر دو از تهران با هم رقابت خواهند کرد.
انتهای پیام/
دومین روز از رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور در ارومیه برگزار شد/مشخص شدن فینالیست های اوزان باقی مانده خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار