نماینده تبریز؛

راهبرد آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی بحران‌آفرینی است

1402/06/21 - 16:49 - کد خبر: 99591 نسخه چاپی

نصر: نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت که راهبرد آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد بحران است لذا باید مردم مراقب نقشه‌های توطئه‌آفرین آمریکا باشد.

به گزارش نصر، محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از راهبردهای آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد بحران است و این راهبرد را در کشورهای منطقه از جمله ایران دنبال می‌کند راه مقابله با آن بیداری همراه با بصیرت است.
وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا با اختلافات قومی و مذهبی دنبال بحران سازی است چون اساسا یکی از ابزارهای آمریکا ایجاد بحران است. در سال گذشته این کار را دنبال کرده و امسال هم می‌خواهد همین اقدام را انجام دهد؛ البته که مردم ایران آگاه هستند و نقشه‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های آمریکا را خنثی می‌کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر این‌که آمریکا دنبال ایجاد بحران است، تصریح کرد: مردم مراقب نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا برای بحران سازی باشند؛ به افرادی که سال گذشته در اغتشاشات حضور پیدا کردند و یا حرف‌هایی را در فضای مجازی دنبال می‌کنند هم توصیه می‌کنم که فریب نخورده و خیلی به این فتنه بازی‌ها توجه نکنند.
انتهای پیام/
راهبرد آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی بحران‌آفرینی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار