خبر/

مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی آذربایجان شرقی بررسی شد

1402/06/21 - 14:11 - کد خبر: 99578 نسخه چاپی

نصر: مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی در جلسه‌ای با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.

به گزارش نصر، در این جلسه سه موضوع تناسب دفاتر پیشخوان با جمعیت استان، میزان تعرفه خدمات این دفاتر و هم‌چنین برون‌سپاری بخشی از خدمات قابل‌ واگذاری دستگاه‌های اجرایی به این دفاتر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی مشکلات دفاتر پیشخوان، تشکیل کارگروهی ویژه برای احصای خدمات دولتی قابل واگذاری و امکان‌سنجی آن با عضویت نهادهای مسئول را خواستار شد.
جهانبخش سلمانیان با بیان این که دفاتر پیشخوان بهترین بستر ارائه خدمات عمومی دولت به مردم هستند، گفت: این دفاتر در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی شده‌اند و دستگاه‌ها موظفند ارائه خدمات خود را به این دفاتر واگذار کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، وی افزود: تعداد دفاتر پیشخوان در استان متناسب با جمعیت استان است و نیازی به ایجاد دفاتر جدید نیست و باید بر روی کیفیت ارائه خدمات و افزایش خدمات قابل ارائه در این دفاتر کار شود.
انتهای پیام/ 
 
مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی آذربایجان شرقی بررسی شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار