مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

جریمه ۴.۵ میلیارد ریالی گرانفروشی طلا و قاچاق سوخت در جلفا

1402/06/21 - 12:32 - کد خبر: 99569 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک واحد طلافروشی و یک قاچاقچی سوخت در جلفا به پرداخت چهار میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی»، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال گزارش بازرسان صمت، شعبه تعزیرات حکومتی جلفا به پرونده گرانفروشی و عدم درج اجرت ساخت و سود طلا در فاکتور به میزان بیش از ۳۱۰ میلیون ریال در وقت تعیین شده رسیدگی کرد.
وی اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم، اتهام وارده را محرز اعلام و وی را به پرداخت سه میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

قاچاقچی سوخت از نوع گازوئیل در جلفا یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی همچنین گفت: با گزارش پلیس آگاهی جلفا به شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان پرونده مربوط به قاچاق مواد سوختی از نوع گازوئیل به ارزش بیش از ۳۶۵ میلیون ریال در وقت تعیین شده در این شعبه رسیدگی شد.
حضرتی، ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالا، وی را به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
در سه ماه نخست امسال به دنبال رسیدگی به چهار هزار و ۹۶۸ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در استان، متخلفان این حوزه در واحدهای اجرای احکام به پرداخت حدود پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/ 
جریمه ۴.۵ میلیارد ریالی گرانفروشی طلا و قاچاق سوخت در جلفا خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار