فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

فلزیاب‌هایی که به طلا نرسیدند

1402/06/20 - 14:55 - کد خبر: 99533 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف دو دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان ورزقان خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان ورزقان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ورزقان به دو دستگاه سواری ( سمند و پژو ۴۰۵ ) مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این خودروها، دو دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق و سایر متعلقات آن کشف شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش فلزیاب‌های قاچاق و سایر متعلقات مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص شش متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون باری فوتون خبر داد.
سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور تعداد پنج هزار و ۲۸۶ عدد انواع اتصالات لوله کشی آب و پکیچ و ۷۲ دست لیوان خارجی به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه برخورد با سود جویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف انواع البسه خارجی قاچاق در چاراویماق
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده، تعداد ۴۷۱ ثوپ البسه خارجی قاچاق کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برآورد و تعداد یک نفر در این زمینه دستگیر شد.
وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، حتما با پلیس ۱۱۰تماس داشته باشند.
انتهای پیام/
فلزیاب‌هایی که به طلا نرسیدند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار