مدیر کل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان‌شرقی:

تمامی اطلاعات در حوزه گمرکی باید به روز باشد

1402/06/20 - 13:55 - کد خبر: 99527 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی گفت: تمامی اطلاعات در حوزه گمرکی باید به روز باشد چراکه در حل مشکلات ابتدا باید مشکلات با استفاده از اطلاعات جامع، بررسی و راهکارهای مناسب اعلام شود.

 به گزارش نصر، واقف بهروزی در دیدار با مدیر کل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک تبریز، با اشاره به لزوم رعایت دقیق قانون، گفت: رعایت دقیق قانون اجتناب ناپذیر است و ملزم هستیم قوانین را به صورت دقیق اجرا کنیم.
وی افزود: قوانین هم حقوق دولت را و هم نفع عامه مردم را در نظر گرفته است، بنابراین باید رعایت شود تا هیچ قشر و گروهی، از بابت عدم اجرای صحیح قوانین، دچار ضرر نشوند.
وی ادامه داد: در برخی مواقع، قوانین در شکل و اجرا، فرایندی را طی می‌کند که حقوق مردم و دولت دچار نقض می‌شود، از همین رو مشکلات مختلف، باید ابتدا احصا شده و سپس بررسی شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، در این جلسه مدیر کل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک تبریز و نیز مدیر کل گمرک سهلان نیز گزارشی از اقدامات ادارات متبوع خویش را ارائه کردند.
انتهای پیام/
تمامی اطلاعات در حوزه گمرکی باید به روز باشد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار