مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

جابه‌جایی ۵۸ هزار زائر اربعین با ناوگان آذربایجان شرقی

1402/06/19 - 16:33 - کد خبر: 99492 نسخه چاپی

نصر: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی ۵۸ هزار و ۳۰۰ زائر اربعین حسینی را جا‌به‌جا نمود.

به گزارش نصر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان با استفاده از تمامی توان خود از زمان آغاز طرح ویژه از ۲۷ مرداد ماه تا ۱۸ شهریور، تعداد ۲۷ هزار زائر را با ۸۰۰ سرویس اتوبوسی به مرز‌های منتهی به کربلا اعزام کرده و تعداد ۳۱ هزار و ۳۰۰ زائر را با ۸۸۱ دستگاه اتوبوس، هنگام بازگشت زائران به استان منتقل نموده است.
علیزاده ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری تبریز، تعدادی از زائران را به مرز تمرچین منتقل نموده و این زائران از این طریق راهی عتبات عالیات عراق شده بودند اما هنگام بازگشت از مرز مهران وارد کشور شده اند، تعداد زائران و سرویس‌های برگشتی به استان افزایش داشته است.
وی افزود: در این مدت، اکیپی از همکاران به سرپرستی معاون حمل ونقل این اداره کل، در پایانه مرزی مهران برای تسهیل روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر شدند؛ همچنین درروز‌های پیک بازگشت زائران به کشور نیز دو اکیپ دیگر از همکاران اداره کل به مرز مهران اعزام شدند.
وی اظهار کرد: به منظور کمک به روند جابجایی زائران حسینی، ۲۱ دستگاه ماشین آلات اداره کل شامل ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۱۱ دستگاه خودرو سنگین در زمان اجرای طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شدند.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: اجرای این طرح با حضور جهادی رانندگان حمل و نقل عمومی استان، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی، همکاران اداره کل راهداری و حمل جاده‌ای استان و دستگاه‌های عضو کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین آذربایجان شرقی به سرانجام رسید که برگ زرینی درکارنامه حمل ونقل جاده‌ای استان می‌باشد.
انتهای پیام/
جابه‌جایی ۵۸ هزار زائر اربعین با ناوگان آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار