خبر/

کشف سه کیلوگرم شیشه در اسکو

1402/06/19 - 12:37 - کد خبر: 99466 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی اسکو گفت: سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، سرهنگ «ستار داداشی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان شیشه در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.
وی اظهار کرد: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع مواد افیونی می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در بازرسی از یک دستگاه خودرو، مواد مخدر مذکور از نوع شیشه کشف شد.
فرمانده انتظامی اسکو گفت: مواد مخدر کشف شده از این خودرو به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضای تحویل شدند.
سرهنگ داداشی، با بیان اینکه پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی شود، ادامه داد: همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.
وی با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
کشف ۵۵ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در ورزقان
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان ورزقان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.
سردار «علی محمدی» افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۵۵ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش حدود ۵۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال را کشف کردند.
وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام/
کشف سه کیلوگرم شیشه در اسکو خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار