خبر/

سوءمدیریت در حفظ فضای سبز دانشگاه تبریز

1402/06/18 - 20:28 - کد خبر: 99446 نسخه چاپی

نصر: فضای سبز وسیع دانشگاه تبریز در سایه عدم مدیریت صحیح و اصولی با چالش نگهداری مواجه شده است.

به گزارش نصر، امروز برای چندمین بار طی سال های گذشته خبر آمد که بخشی از فضای سبز دانشگاه تبریز به دلیل عدم نگهداشت اصولی خشک شده است و مسئولان این دانشگاه مجبور شده اند درختان خشکیده را قطع کنند.
خبرنگار نصر برای کسب اطلاع از علت قطع درختان در محوطه دانشگاه تبریز از سازمان سیما، منظر و فضای سبز تبریز پیگر ماجرا شد و روابط عمومی این سازمان پس از پرس و جوها و پیگیری هایی که انجام داد، اعلام کرد که بخشی از درختان فضای سبز دانشگاه تبریز خشک شده اند و مسئولان دانشگاه برای حذف و قطع درختان خشکیده در آستانه شروع فصل جدید از سازمان فضای سبز مجوز گرفته اند.
ظاهر امر چیزی عادی است و قطع کردن درختان خشکیده امری غیرعادی نیست، اما مشکل اینجاست که فضای سبز دانشگاه تبریز سال هاست دچار بی تدبیری است و این دانشگاه که از قضا در رشته و زیررشته های مختلف کشاورزی از صاحب نظر است، در نگهداری فضای سبز خودش عاجر مانده است. این مشکل با یک قدم زدن چند دقیقه ای در محوطه دانشگاه تبریز به راحتی عیان می شود.
انتظار از مسئولان دانشگاه تبریز این است که با تدبیر و حساسیت ویژه ای نسبت به نگهداری فضای سبز دانشگاه که برای همه شهروندان و شهر تبریز اهمیت دارد، کوشش کنند.
انتهای پیام/
سوءمدیریت در حفظ فضای سبز دانشگاه تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن كريم زاد   8 ماه پیش  

هله دانشگاه تبريزين رئيسى دييردى بيز حاضيروق يشيل آلاندا شهرداريه يارديم الياق،بو شهريده ايش باشيندا اؤلانلارين هاميسى ديل دوداقدى
پژوهشیار