سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا مطرح کرد:

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط 23 پزشک جهادی در منطقه آرباطان شهرستان هریس

1402/06/18 - 21:38 - کد خبر: 99438 نسخه چاپی

نصر: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا اقدام به برپایی اردوی جهادی دندانپزشکی رایگان در قالب طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه آرباطان شهرستان هریس کرد.

به گزارش نصر، علیرضا فرشی آذری، مسؤول تیم‌های جهادی شهید رهنمون سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به تداوم طرح ویزیت‌های جهادی رایگان در سال جدید در اقصی نقاط استان، اظهار کرد: در راستای برگزاری اردوی ۲ روزه دندانپزشکی و با توجه به نیاز ۷ روستای محروم و عدم دسترسی به خدمات دندانپزشکی، گروه جهادی شهید رهنمون ماموریت یافت تا این بار نیز در شهر آرباطان از توابع شهرستان هریس مستقر شده و اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی (کشیدن و ترمیم سطحی دندان) کند.
وی افزود: در طول مدت برپایی این اردو و با توجه به استقبال بی سابقه مردم روستاهای حومه این شهرستان، حدود ۷۰۰ نفر خدمت دندانپزشکی، شامل کشیدن، ترمیم سطحی دندان و ... را دریافت کردند.
فرشی آذری گفت: تعداد ۲۳ نفر دندانپزشک شامل ۴ نفر از اعضاء هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی و ۱۹ نفر از دانشجویان فارغ التحصیل و دانشجویان سال آخر به مردم شریف و محروم منطقه خدمت‌رسانی کردند.
جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه و رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا و تعدادی از مسؤولان از این اردوی جهادی بازدید کردند.
انتهای پیام/
ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط 23 پزشک جهادی در منطقه آرباطان شهرستان هریس خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار