رئیس شورای اسلامی شهر اهر؛

ناراضی تراشی و تعلل را در سیل اهر بر نمی‌تابیم

1402/06/18 - 13:46 - کد خبر: 99410 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر اهر گفت: با توجه به برخی گزارشات مردمی ناراضی تراشی و تعلل برخی حوزه های مرتبط با شهرداری در سیل اخیر و گلایه های شهروندان از مناطق آسیب دیده از سیل به شهردار تذکر لازم داده شده که با هر مسئول یا کارمندی که در ارائه خدمات به مناطق سیل زده کوتاهی کند برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش نصر، شهریار عزیزی رئیس شورای شهر اهر امروز در گفتگو با خبرنگاران خدمتگزاری به شهروندان و تلاش در جهت حل مشکلات این عزیزان را وظیفه  مجموعه شورا و شهرداری برشمرد و بر ضرورت تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده، محروم و حاشیه شهر تاکید کرد. 
وی اولویت فعلی شورا و شهرداری را در این وضعیت بحرانی تلاش در جهت حل مشکلات مردم بخصوص در مناطق سیل زده عنوان کرد.
رئیس شورای شهر اهر گفت: با وجود تمام تلاش‌ها کارهای عقب مانده در حوزه شهری بسیار ملموس بوده و ضرورت دارد با تدابیر لازم شهردار و ابواب جمعی  در حوزه های مختلف گام‌های عملی در تحقق اهداف پیش بینی شده در عمران و آبادانی شهر برداشته شود.
وی بر برنامه ریزی با زمان بندی در اجرای برنامه‌ها و پروژه های شهرداری را یک ضرورت برشمرد و افزود:  توانمندی و عیب و ایراد هر مجموعه ای در بحران ها و حوادث اتفاقی مشخص می شود و سیل اخیر در اهر و خرابی‌ها و خسارات وارده به اموال شهروندان، اماکن، معابر عمومی و زیرساخت‌های شهری، رسالت شهرداری و شورای شهر  را در رفع موانع و مشکلات  دوچندان کرده است که امیدواریم  با اقدامات جهادی، شاهد رفع مشکلات وضعیت فعلی در کمترین زمان ممکن باشیم. 
این منتخب مردم تاکید کرد: با این وضعیت ناخوشایندی که همشهریان ما در نقاط محروم و حاشیه شهر مواجه هستند در تلاش هستیم  با اتخاذ تدابیر لازم، ساماندهی و اقدامات مورد نیاز، وضعیت فعلی را بهبود بخشیم. 
وی تصریح کرد: با توجه به برخی گزارشات مردمی ناراضی تراشی و تعلل برخی حوزه های  مرتبط با شهرداری در سیل اخیر و گلایه های شهروندان  از مناطق آسیب دیده از سیل به شهردار محترم تذکر لازم داده شده که با هر مسئول یا کارمندی که در ارائه خدمات به مناطق سیل زده کوتاهی کند برخورد جدی صورت گیرد چرا که شورای شهر به عنوان نماینده ومنتخب مردم در دفاع از حقوق ولی نعمتان انقلاب کوتاه نخواهد آمد. 
رئیس شورای شهر تاکید کرد با توجه به خسارت وارده به مناطق حاشیه‌ای  و کم برخوردار شهر انتظار داریم مجموعه شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت جهادی اقدامات  عملی در پاکسازی عمومی انجام دهند و تجهیزات و امکانات و پرسنل حوزه عمرانی، خدمات شهری، آتش‌نشانی تا اتمام و گذر از وضعیت فعلی در آماده باش کامل در خدمت مردم شریف و قدرشناس شهر اهر باشند.
انتهای پیام/
ناراضی تراشی و تعلل را در سیل اهر بر نمی‌تابیم خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار