تکواندوکار نوجوان آذربایجان‌شرقی؛

افتخاری بالاتر از اهتزار پرچم کشورم نیست

1402/06/18 - 13:09 - کد خبر: 99405 نسخه چاپی

نصر: تکواندوکار نوجوان آذربایجان‌شرقی گفت: بهترین لحظه زندگی هر ورزشکاری این است که بتواند پرچم ایران را در بزرگترین میدان‌ها ورزشی بالا ببرد و دل مردمش را شاد کند.

به گزارش نصر، رادین زینالی تکواندو کار میانه عضو تیم ملی اظهار داشت: مسابقات این دوره تکواندو قهرمانی آسیا به دلیل عدم برگزاری مسابقات جهانی، در سطح بالایی برگزار شد و تمام تیم‌ها با ترکیب اصلی خود در مسابقات حاضر شده بودند‌.
وی گفت: من و تمام بچه‌های تیم ملی به مدت دو ماه صبح و شب تلاش کردیم تا بتوانیم پرچم ایران را بالا ببریم. بخاطر اینکه سال اول حضورم در رده نوجوانان بود و تازه از نونهالان به رده سنی نوجوانان آمده بودم شناختی از حریفانم نداشتم.
تکواندوکار اهل شهر میانه بیان داشت: باید عنوان کنم هر ورزشکاری با تلاش خودش به جایگاه‌های بالاتر می‌رسد، ولی والدین هم نقش به سزایی در کسب این موفقیت‌ها دارند.
قطعا استاد فلاحی‌راد مربی من بیشترین نقش را در موفقیت‌هایم دارد و صبح و شب برای ما تلاش می‌کند و همین جا به وی ادای احترام می‌کنم. همچنین قدردان زحمات رئیس هیات تکواندو استان استاد رنجبرپور هم هستم.
دارنده مدال طلای جهان در رده نونهالان یادآور شد: هم چنین دایی‌ام فرزاد عبدالهی که خودش از قهرمانان بنام آسیا و جهان بود، در موفقیت‌هایم  نقش داشته و همیشه تجربه‌هایش در اختیارم گذاشته و  اشتباهاتم را گوشزد کرده است.
رادین زینالی که در مسابقات جهانی و آسیایی نونهالان به مدال طلا رسیده بود، در مورد اینکه چرا مدال برنز کسب کرد، گفت: من به باور خودم صد در صد باید مدال طلا  به دست می‌آوردم و تلاش کردم که در این مسابقات قهرمان شوم؛ ولی با یک اشتباه کوچک در ثانیه آخر بازی رنگ مدالم را به برنز تغییر داد و قول می‌دهم در مسابقات پیش رو تمام سعی خود را می‌کنم که مدال طلا کسب کنم و دل مردم ایران را شاد کنم.
وی تصریح کرد: هیچ افتخاری بالاتر از اهتزار پرچم کشورم نیست و بهترین لحظه زندگی هر ورزشکاری این است که بتواند پرچم ایران را در بزرگترین میدان‌ها بالا ببرد و دل مردمش را شاد کند.
رادین زینالی که سابقه قهرمانی آسیا و جهان در رده نونهالان را داشت، در رده نوجوانان به مدال برنز رسید.
وی، حریفانی از کشورهای هنگ کنگ و چین را مغلوب و در یک رقابت نزدیک به تکواندوکار کره جنوبی باخته و سوم آسیا شد.
انتهای پیام/
افتخاری بالاتر از اهتزار پرچم کشورم نیست حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار