خیز دوچرخه سوار تبریزی برای شکستن رکورد آسیا

1402/06/17 - 20:42 - کد خبر: 99382 نسخه چاپی

نصر: حمید عظمی، دوچرخه سواری تبریزی برای شکستن رکورد مسافت آسیا عزم خود جزم کرده است.

به گزارش نصر، تاریخ دوچرخه سواری تبریز  قدمتی دیرینه دارد و بزرگان زیادی در این رشته همواره نام ایران را در میادین ملی و بین المللی طنین انداز کرده اند.
حمید عظمی، دوچرخه سوار ۳۶ ساله تبریزی و عضو سابق تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان برای ثبت رکورد مسافت آسیا عزم خود را جزم کرده است اما تنها تلاش این دوچرخه سوار برای ثبت یک رکورد کافی نیست و نیازمند حمایت است.
این دوچرخه سوار تبریزی در گفتگو با نصر در خصوص رکورد قبلی خود می گوید: تاکنون بیشترین مسافتی که به صورت انفرادی به ثبت رساندم، مسافت ۴۰۱ کیلومتری بود که بدون وقفه و در کمتر از ۲۴ ساعت انجام دادم.
وی با اشاره به رکورد آسیا افزود: رکورد دوچرخه سواری بدون وقفه در آسیا حدود ۶۲۳ کیلومتر است که قابل دسترسی است و در صورت حمایت و کمک بخش های مربوطه می توانم رکوردی بیش از ۷۰۰ کیلومتر را به ثبت برسانم.
 

عظمی که پیش از این رکاب زنی از ارس تا قله کمال را داشته است، خاطر نشان کرد: یکی از قوانین ثبت این رکورد بازگشت از نقطه پایانی به نقطه شروع است که این موضوع کار را بسیار سخت می کند اما با تمرینانی که داشتم قادر به انجام این کار هستم.
این دوچرخه سوار در خصوص میزان هزینه لازم برای ثبت این رکورد گفت: جهت شکستن رکورد آسیا حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان هزینه لازم است که به وسیله آن می توان اقدامات لازم جهت ثبت این رکورد را انجام داد.
انتهای پیام/
خیز دوچرخه سوار تبریزی برای شکستن رکورد آسیا حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   علیرضا محمدی   8 ماه پیش  

حمید سلطان تو لیاقتشو داری ✌
پژوهشیار