رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد؛

توزیع ۱۰ تن مرغ منجمد ویژه شب یلدا در مهاباد آغاز شد

1398/09/30 - 15:34 - کد خبر: 9937 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: توزیع ۱۰ تن مرغ منجمد ویژه شب یلدا در راستای تنظیم بازار در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمد جهین امروز در گفت و گو با خبرنگار  اظهار داشت: این اقدام با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت و تعدیل گوشت مرغ با همکاری تعاونی مرغداران این شهرستان آغاز شده است.
وی قیمت فروش گوشت مرغ منجمد داخلی را برای مصرف کنندگان به ازای هر کیلوگرم ۱۰۹ هزار ریال ( ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان) عنوان کرد و ادامه داد: مصرف‌کنندگانی که در مورد ارائه خدمات در این طرح شکایتی دارند می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس و شکایت‌های خود را مطرح کنند.
وی با بیان اینکه مرغ منجمد با اولویت مناطق حاشیه‌نشین توزیع خواهد شد، اضافه کرد: این محصول در فروشگاه‌های واقع باغ شایگان، پشت تپ، فلکه ملاخلیل، فجر، سیدآباد، شهرک و سه‌راهی سیدنظام با قیمت مصوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. 
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه هیچ گونه کمبود در تامین کالای اساسی مردم وجود ندارد، اظهار داشت: هم‌اکنون برنج، چای و گوشت مرغ یارانه‌ای در سطح شهر به اندازه کافی موجود و درصورت نیاز بیشتر بلافاصله تامین خواهد شد.
از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۶ تن برنج، ۲۴ تن شکر، چهار تن مرغ منجمد و یک تن چای در راستای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.
یلدا در فرهنگ ایران‌ باستان، سپری شدن بلندترین شب سال و پس از آن افزوده شدن بر مدت زمان روزهای آتی است؛ مردم ایران این شب را از غروب آفتاب آخرین روز آذرماه تا طلوع نخستین روز دی‌ماه جشن می‌گیرند و نقل افسانه و حافظ‌خوانی در این شب مرسوم است.
شهرستان مهاباد ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/
توزیع ۱۰ تن مرغ منجمد ویژه شب یلدا در مهاباد آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار