نخست وزیر عراق؛

شهر امام حسین (ع) میلیون‌ها زائر را در آغوش گرفت

1402/06/15 - 11:56 - کد خبر: 99302 نسخه چاپی

نصر: نخست وزیر عراق از موفقیت برنامه ویژه مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد و گفت: شهر امام حسین (ع) میلیون‌ها زائر از داخل و خارج کشور را در آغوش گرفت. 

به گزارش نصر، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور صبح امروز چهارشنبه از موفقیت برنامه ویژه مراسم اربعین امام حسین (ع) خبر داد و اعلام کرد: از کربلا به تلاش‌های نیروهای امنیتی، وزارتخانه‌ها، ادارات استانی، آستان های مقدس و صاحبان موکب ها از شهروندان را که در موفقیت مراسم اربعین سهیم بودند و زیباترین نمونه‌های سخاوت بی نظیر را رقم زدند، درود می‌فرستیم. شهر امام حسین (ع) میلیون‌ها زائر از داخل و خارج کشور را در آغوش گرفت.
از سوی دیگر سازمان هواپیمایی عراق، امروز چهارشنبه آماری از شمار زائران اربعین که از طریق فرودگاه‌های عراق وارد این کشور شدند را اعلام کرد.
عماد عبدالرزاق الاسدی، رئیس سازمان هواپیمایی عراق گفت: بنا به دستورات محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، به صورت میدانی و از طریق یک تیم فنی یکپارچه بر فعالیت فرودگاه‌ها و ارائه همه تسهیلات و خدمات لازم به زائران نظارت داشتیم. ۲۵۷ هزار زائر از طریق هزار و ۸۵۰ پرواز وارد فرودگاه‌های عراق شدند.
به گفته وی، فرودگاه نجف اشرف، در صدر قرار دارد و میزبان هزار و ۴۰۰ پرواز بوده است که از طریق آن ۲۰۰ هزار زائر وارد کشور شدند و پس از آن فرودگاه بغداد با ۴۰۰ پرواز و ۵۰ هزار زائر و سپس فرودگاه بصره با ۵۰ پرواز و ۷ هزار زائر قرار دارند.
انتهای پیام/
شهر امام حسین (ع) میلیون‌ها زائر را در آغوش گرفت خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار