در اجرای عملیات آسفالت ریزی/

شهرداری منطقه 6 اول شد

1402/06/14 - 17:35 - کد خبر: 99294 نسخه چاپی

نصر: احمد انیسه با بیان این مطلب اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت ریزی به جهت اهمیت بهسازی معابر، تسهیل تردد و ارتقای ایمنی در معابر شهری، یکی از مهم ترین وظایف مدیریت شهری است که خوشبختانه شهرداری منطقه ۶ تبریز از ابتدای سال تا کنون موفق به کسب رتبه نخست توزیع آسفالت در بین مناطق ده گانه شهرداری تبریز شده است.

به گزارش نصر، وی افزود: طی آمار ارائه شده توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری کلان‌شهر تبریز، شهرداری منطقه ۶ تبریز با توزیع ۲۴ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت، بیشترین میزان توزیع آسفالت در سطح شهر را به خود اختصاص داده است.
شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه توزیع آسفالت در این منطقه به صورت کوچه به کوچه بوده است، تصریح کرد: طی بازدید فنی از کلیه محلات محروم و کم‌برخوردار در سطح شهرداری منطقه ۶ تبریز، بخش عمده ای از مجموع آسفالت‌ ریزی های انجام شده در این مناطق توزیع شده است.
انیسه در ادامه کسب این عنوان را مرهون تلاش های شبانه روزی خادمان مردم در شهرداری منطقه ۶ تبریز دانست و گفت: کسب رضایت شهروندان یکی از دغدغه های اصلی خادمان مردم در شهرداری منطقه ۶ تبریز است که امیدواریم با تلاش های روزافزون سایر مشکلات شهری بزودی مرتفع شود.
گفتنی است، طبق آمار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از ابتدای سال تا شهریورماه امسال بیش از ۱۶۲ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف شهر توزیع شده است که سهم شهرداری منطقه ۶ تبریز از توزیع آسفالت ۱۵ درصد است.
انتهای پیام/
شهرداری منطقه 6 اول شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار