رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی؛

هیچگونه دو قطبی در هیات بدنسازی و پرورش اندام وجود ندارد

1402/06/14 - 19:39 - کد خبر: 99293 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی گفت: در ۶ ماه گذشته توانستیم ۲۳ مدال در حوزه بانوان بدست آوریم و برای اولین بار یک بانوی ورزشکار از استان در اردوی تیم ملی حضور یافت.

به گزارش نصر، مقصود نبیل پور رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در نشست با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماهه این هیات پرداخت و گفت: در ۶ ماهه گذشته ۱۳ مسابقه برگزار شد که در نوع خود بی سابقه بود و می توانست در سال های گذشته هم اتفاق بیافتد.
وی در ادامه افزود: ماحصل این مسابقات ۹۲ مدال در مسابقات قهرمانی کشور بود که این تعداد مدال کسب شده بیشتر از مدال های کسب شده در ۵ سال گذشته بوده است.
نبیل پور در خصوص ورزشکاران عضو تیم ملی اظهار داشت: ۷ نفر از استان به عضویت تیم ملی درآمدند که ۵ نفر به مسابقات آسیایی و ۲ نفر هم به مسابقات جهانی اعزام شدند.
وی در خصوص حوزه بانوان هم خاطرنشان کرد: در سال های گذشته مجموعه مدال های بدست آمده ۱۴ عدد بود که در ۶ ماه گذشته توانستیم ۲۳ مدال در حوزه بانوان بدست آوریم و برای اولین بار یک ورزشکار در اردوی تیم ملی حضور یافت.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از تمرکز زدایی مسابقات از تبریز خبر داد و گفت: در این مدت سعی کردیم بیشتر مسابقات را در شهرستان ها برگزار کنیم. البته در گذشته تنها ۱۰ هیات فعال وجود داشت ولی هم اکنون اکثر شهرهای استان فعال شدند و علت افزایش مدال های کسب شده هم فعال شدن شهرستان ها بوده است.
وی در مورد اتفاقات مربوط به انتخابات این هیات و تنش های موجود ما بین رئیس فعلی و رقیب انتخاباتی تصریح کرد: تا زمانی که یک مسابقه به اتمام نرسیده است نباید خود را برنده بدانیم.
متاسفانه رقیب مان در انتخابات قبل از شروع انتخابات خود را برنده می دانست و همین موضوع سبب تنش پس از انتخابات شده است. البته سعی کردیم در مواجهه با این موضوع رفتار دانشگاهی داشته باشیم و واکنش ندهیم. هیچگونه دو قطبی وجود ندارد و همه ورزشکاران یکدل هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
انتهای پیام/
هیچگونه دو قطبی در هیات بدنسازی و پرورش اندام وجود ندارد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار