ناخدا حاجیلو خبر داد؛

نیروی دریایی ارتش در رشته های مختلف مهندسی نیرو جذب می کند

1402/06/14 - 16:42 - کد خبر: 99288 نسخه چاپی

نصر: رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمالغرب کشور از ادامه جذب نیرو در نیروی دریایی در رشته های مختلف فنی و مهندسی خبر داد.

به گزارش نصر، ناخدا یکم تفنگدار دریایی صمد حاجیلو در گفتگویی با اعلام این خبر، افزود: یکی از مهمترین وظایف ما در دفتر نمایندگی شمالغرب نیروی دریایی ارتش، عضویابی از بین جوانان غیرتمند آذربایجان برای نیروی دریایی ارتش است و خوشبختانه دوره جدید استخدام نیروی دریایی در جریان است و جوانان عزیز و علاقمند برای خدمت در نداجا می توانند برای جذب و خدمت در نیروی دریایی راهبردی ارتش می توانند اقدام کنند.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در رشته های افسری پیمانی ماده 33 در مقطع لیسانس در رشته های مکانیک و کشتی سازی با گرایش های مهندسی دریا و گرایش کشتی سازی، مهندسی مواد در گرایش شکل دادن فلزات، مهندسی مواد در گرایش ریخته گری، مهندسی مکانیک در گرایش طراحی جامدات، حرارت و سیالات و ساخت و تولید، مهندسی کشتی، مهندسی مکانیک در گرایش ماشین آلات و در رشته مهندسی برق و الکترونیک با گرایش های مهندسی برق و الکترونیک و مهندسی برق با گرایش کنترل اقدام به جذب نیروهای جدید می کند.
رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در شمالغرب کشور گفت: جوانان عزیز داوطلب برای جذب و خدمت در نیروی دریایی برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نمایندگی شمالغرب نیروی دریایی ارتش مستقر در تبریز (کمربندی آزادی، جنب بیمارستان امام علی ارتش) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 04135414136 تماس بگیرند. همچنین اطلاعات تکمیلی در سایت ارتش به آدرس https://www.aja.ir بارگذاری شده است.
انتهای پیام/
نیروی دریایی ارتش در رشته های مختلف مهندسی نیرو جذب می کند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار