معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز؛

۶۰ درصد آسفالت ریزی‌های تبریز در محلات کم برخوردار انجام شد

1402/06/14 - 14:19 - کد خبر: 99276 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: امسال ۶۰ درصد مجموع آسفالت‌ریزی های سطح شهر در محلات کم برخوردار انجام شده است.

به گزارش نصر، «سامان احمدزاده» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶۲ هزار و ۴۲۲ تن آسفالت برای زیرسازی و آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر این شهر استفاده شد، افزود: برای اجرای این حجم عملیات آسفالت ریزی در سطح شهر دو هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
وی با بیان اینکه آسفالت ریزی جزو مطالبات اصلی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری تبریز است، اظهار کرد: برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، امسال با تخصیص اعتبار ویژه، زیرسازی و آسفالت خیابان ها و معابر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: شهرداری های مناطق ۶ و یک هر کدام با حدود ۲۴ هزار تن آسفالت ریزی، بیشترین میزان توزیع آسفالت در سطح شهر را به خود اختصاص دادند و منطقه چهار تبریز نیز با ۱۸ هزار و ۳۲۷ تن آسفالت ریزی اقدام به بهسازی معابر این منطقه کرده است.
احمدزاده، ادامه داد: شهرداری منطقه۲ حدود ۱۵ هزار و ۳۸ تن آسفالت، منطقه۷ حدود ۱۴ هزار و ۵۹۶ تن، منطقه۳ حدود ۱۴ هزار و ۲۷۸ تن، منطقه ۱۰ حدود ۱۱ هزار و ۱۸۱ تن، منطقه۸ حدود پنج هزار و ۹۵۰ تن و منطقه۹ تبریز نیز پنج هزار و ۵۶۴ تن آسفالت ریزی در سطح مناطق خود انجام داده اند.
وی یادآور شد: آسفالت‌ریزی ها توسط مناطق دهگانه و سازمان عمران شهرداری تبریز انجام شده و ۱۲ هزار و ۲۸۷ تن آسفالت نیز پس از زیرسازی طرح تعریض اتوبان شهید کسایی از سوی اداره کل راه و شهرسازی، توسط سازمان عمران برای آسفالت ریزی مرحله اول این طرح استفاده شده است.
احمدزاده، افزود: در سال جاری در سایه توجه شهردار و حمایت شورای اسلامی تبریز، بودجه آسفالت شهرداری نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است و هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آسفالت وجود ندارد.
کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری و سازمان ها تابعه است.
انتهای پیام/
۶۰ درصد آسفالت ریزی‌های تبریز در محلات کم برخوردار انجام شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار