مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در بازدید از سیمکات:

بانک ها در توسعه صنایع سهم بسزایی دارند

1402/06/14 - 13:14 - کد خبر: 99268 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: توسعه صنایع با مشارکت بانک ها سرعت می گیرد.

به گزارش نصر، مسعود کردستانی در جریان بازدید از شرکت سیمکات تبریز افزود: معتقدیم برای نیل به اهداف متعالی در اقتصاد نباید جزیره ای عمل کرد بلکه با در کنار هم بودن و بهره مندی از ظرفیت ها می توان توسعه را سرعت بخشید.
وی با بیان اینکه بانک ها می توانند سرعت توسعه واحدهای صنعتی را افزایش دهند؛ تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون توسعه اشتغال و حمایت از تولید ارزش آفرین است.
کردستانی افزود: مجموعه معظم سیمکات یکی از واحدهای پرافتخار و استراتژیک منطقه به شمار می رود که سهم بسزایی در تولید انواع سیم و کابل کشور دارد.
 

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کرد که این بانک در راستای توسعه سیمکات آماده مشارکت و همراهی است.
وی تاکید کرد: در نیل به اهداف بزرگ مجموعه بانک توسعه تعاون را در کنار خود ببینید.
این گزارش می افزاید، در ادامه عبداله قاری زاده مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سیمکات با ارایه گزارشی از فعالیت های این مجموعه صنعتی اذعان داشت: در حال حاضر بیش از 700 نوع سیم و کابل در سیمکات تولید می شود.
به گفته وی این واحد صنعتی از سال 1357 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 160 نفر نیروی کار ماهر دارد.
وی با بیان اینکه 60 درصد تولیدات سیمکات صادرات می شود، گفت: سیمکات از واحدهای صنعتی زیرمجموعه سازمان اقتصادی کوثر به شمار می رود.
قاری زاده تصریح کرد: مدیریت و کارکنان این شرکت به‌منظور برآورده کردن  نیازها و انتظارات ذی‌نفعان‌ در جهت توسعه پایدار و خلق ارزش متمایز برای مشتریان، انجام به‌موقع تعهدات و تضمین کیفیت محصولات تلاش می‌کنند. 
وی ادامه داد: اصل مشتری سالاری و بهبود مستمر کیفیت و خدمات، باور قطعی و تثبیت شده مدیران و کارکنان این شرکت می‌باشد. شرکت سیمکات براساس مأموریت سازمانی و با نگاه به چشم‌انداز متعالی خود و با توجه به ارزش‌ها، ضمن رعایت اصول و استانداردهای ملی و بین‌المللی و با بهره‌مندی از پرسنل با تجربه و متخصص، امکان تولید انواع مختلف سیم و کابل، گرانول PVC، مفتول آلومینیوم و مس را دارا می‌باشد.
این گزارش می افزاید، شرکت سیمکات در سال 1353 با هدف تولید انواع سیم و کابل، تأسیس و پس از طی بیش از 4 دهه مراحل رشد و توسعه، اکنون به یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه طراحی و تولید انواع سیم و کابل تبدیل شده است. 
انتهای پیام/
بانک ها در توسعه صنایع سهم بسزایی دارند

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار