مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تبریز خبر داد

مهار آتش سوزی زباله‌گاه مرکزی تبریز

1402/06/12 - 15:05 - کد خبر: 99177 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از مهار آتش سوزی زباله‌گاه مرکزی تبریز در ساعات اولیه این حادثه خبر داد و گفت: مرکز نگهداری حیوانات و سگ‌های بلاصاحب نیز از گزند آتش در امان ماند.

به گزارش نصر، حبیبه هراتی تشریح کرد:  بعد از ظهر شنبه بر اثر افزایش دما و گرمای هوا متاسفانه شاهد ایجاد آتش سوزی در قسمتی از زباله گاه مرکزی تبریز بودیم که بلافاصله پس از اعلام خبر به عوامل آتش نشانی و ایستگاه های اطفای حریق، عوامل آتش نشانی با چندین دستگاه خودرو به محل اعزام و در کنار پرسنل و عوامل سازمان عملیات اطفای حریق انجام شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه محل آتش سوزی و مرکز نگهداری حیوانات و سگ‌های بلاصاحب فاصله زیادی با هم دارند، افزود: با توجه اهمیت موضوع عملیات اطفای حریق تسریع و در همان ساعات اولیه، این آتش سوزی مهار شد.
وی با بیان اینکه هیچگونه آسیبی به مرکز نگهداری حیوانات و سگ های بلاصاحب در نزدیکی زباله‌گاه مرکزی تبریز وارد نشده است، گفت: این آتش سوزی در ساعات اولیه وقوع حادثه مهار شده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ادامه داد: بر اثر وزش دوباره باد مخالف، آتش سوزی دوباره شدت یافته بود و با تلاش شبانه همکاران آتش نشانی و عوامل سازمان این آتش سوزی دوباره مهار شد.
وی افزود: گرمای بی سابقه و افزایش دما و قابل اشتعال بودن زباله ها و همچنین وزش باد مخالف موجب ایجاد آتش سوزی شده است.
انتهای پیام/
مهار آتش سوزی زباله‌گاه مرکزی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار