سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان:

تداوم صدرنشینی هدف اول ماست

1402/06/12 - 15:01 - کد خبر: 99176 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان گفت: تداوم صدرنشینی هدف اول ماست و برای این هدف تا روز آخر خواهیم جنگید.

به گزارش نصر، اسماعیل تقی‌پور، روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سفر به کرمان خوشحالم. خاطرات بسیار خوبی از این شهر داریم و با تمرینات خوبی که طی روزهای اخیر داشتیم آماده ارائه یک بازی زیبا و کسب نتیجه مناسب در شان نام مس سونگون هستیم.
وی افزود: همان طور که هفته گذشته هم گفتم فشردگی بازی‌ها به حدی بالاست که فرصت تمرین زیادی نداریم و برای هر بازی فقط دو سه روز زمان برای تمرین کردن داریم. با این وجود طبق برنامه پیش می رویم و با در نظر گرفتن موارد مهمی چون ریکاوری و سایر مسائل مهم دیگر، بچه ها را آماده این بازی کرده ایم.
تقی‌پور گفت: همه حریفان قابل احترام هستند و طی هفته های اخیر هم کاملا دیدیم که هیچ بازی را نمی توان از قبل پیش بینی کرد. تداوم صدرنشینی هدف اول ماست و برای این هدف تا روز آخر خواهیم جنگید. هیچ دیداری قابل پیش بینی نیست و هر تیمی که می خواهد مدعی باشد باید در تمامی بازی ها با توان و تمرکز صد در صد حضور پیدا کند تا در هفته های آخر به مشکل نخورد.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون خاطرنشان کرد: خوشبختانه آرامش خوبی در تیم حکم‌فرماست؛ این دغدغه اصلی مدیریت و کادر فنی است. از دکتر نجف زاده و هیئت مدیره محترم تشکر می کنم که همراه ما در این مسیر مهم پیش می‌روند و تلاش آن‌ها رفع تک تک دغدغه های تیم است. تیم فوتبالمان هم از دیروز کار خود را در لیگ یک آغاز کرد که برای آنها نیز آرزوی توفیق و موفقیت دارم.
مس‌سونگون ورزقان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران، از ساعت ۱۶ امروز میهمان فولاد زرند ایرانیان است.
انتهای پیام/
تداوم صدرنشینی هدف اول ماست خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   ناصر   9 ماه پیش  

آقای اسماعیل تقی پور لطفا قبل از بازی مصاحبه نفرمایید چون هروقت شما مصاحبه می کنید یا بازی را مساوی می کنید و یا می بازید.

پاسخ   ناصر   9 ماه پیش  

آقای حسن زاده لطفا قبل از بازی مصاحبه نفرمایید چون هروقت شما مصاحبه می کنید یا بازی را مساوی می کنید و یا می بازید.
پژوهشیار