آخرین کشفیات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اعلام شد:

کشف ۱۲ تن آرد یارانه‌ای غیرمجاز در ملکان

1402/06/12 - 14:51 - کد خبر: 99174 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان ملکان از دو دستگاه کامیونت ایسوزو ۱۲ تن آرد قاچاق کشف شد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان ملکان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل و پایش خودروهای عبوری و گشت زنی‌های هدفمند در مسیر فرعی میاندوآب ملکان به دو دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیونت ها، ۱۲ تن آرد به تعداد ۳۰۰ کیسه به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع را کشف کردند که برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، بیان کرد: پلیس با تمام توان و اقتدار با پدیده قاچاق برخورد کرده و در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کشف سیگار قاچاق در "عجبشیر"
فرمانده انتظامی عجب شیر از کشف بیش از ۶۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیف شده تعداد ۶۴ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال می‌باشد خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ می‌باشد.

کشف انواع مواد خوراکی قاچاق در "چاراویماق"
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف انواع مواد خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری ، به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از پیکان وانت توقیف شده،  تعداد هفت هزار و ۶۲۵ بسته انواع بیسکویت و شکلات خارجی قاچاق کشف شد.
وی خاطرنشان کرد : برابر نظریه کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برآورد و تعداد یک نفر در این زمینه دستگیر شد. 
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم عزیز در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، حتما با پلیس ۱۱۰تماس داشته باشند.
انتهای پیام/
کشف ۱۲ تن آرد یارانه‌ای غیرمجاز در ملکان خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار