فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از ۹۰۰ نفر در آذربایجان شرقی

1402/06/11 - 13:18 - کد خبر: 99120 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبرداری حرفه‌ای به مبلغ شش هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان خبر داد و گفت: شاکیان این پرونده از شهرهای مختلف کشور بودند.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان‌های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان‌ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی‌های تخصصی با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی و با اخذ دستورات قضائی متهمان در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ شش هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر با عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر چهار نفر متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مال باختگان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی خبر داد.
سرهنگ جعفر اقربائی فام در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و فنی محل اختفاء مواد مخدر را در داخل شهر تبریز شناسایی کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و یک قبضه کلت کمری، یک رشته دستبند و ابزار آلات جاسازی مواد مخدر در خودرو کشف شد.
سرهنگ اقربائی فام تصریح کرد: در این رابطه تعداد یک نفر دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری توقیف شد.
وی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهند برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ می‌باشد.
انتهای پیام/
دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از ۹۰۰ نفر در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار