سرمربی تیم فوتبال تراکتور خبر داد:

بازی به بازی بهتر می‌شویم

1402/06/10 - 20:33 - کد خبر: 99093 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی به بازی بهتر می‌شویم و در شکل بازی ما این مساله رخ داده است.

به گزارش نصر، پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: فکر می‌کنم نیاز داشتیم ما پیشرفت را در بازی خودمان ببینیم و این اتفاق افتاده است و بازی به بازی بهتر می‌شویم و در شکل بازی ما این مساله رخ داده است.
او افزود: برای بازی با استقلال خوزستان کامل آماده هستیم و امیدواریم این پیشرفتی که در بازی‌های خود داشته‌ایم را در بازی فردا شاهد باشیم و بتوانیم با برد از زمین بازی خارج شویم.
خمس درباره شناخت از استقلال خوزستان و تاثیر گرمای هوا بر بازی تیمش عنوان کرد: راجع به گرما نمی‌توانم چیزی بگویم چون تا حالا اهواز نبوده‌ام. فکر می‌کنم بازی فردا با استقلال خوزستان بسیار شبیه بازی با مس رفسنجان باشد و شکل بازی دو تیم شبیه به هم هست.
وی افزود: بازی کردن جلوی استقلال خوزستان سخت است زیرا این تیم خیلی خوب در عقب جمع می‌شود و این که بتوان روزنه‌ای برای رسیدن به دروازه این تیم پیدا کرد سخت است.
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: شرایط زمین بازی برای ما مهم است و امیدواریم زمین خوبی باشد تا بتوانیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. ما سعی می‌کنیم بازی خود را ارائه دهیم و با حوصله بازی می‌کنیم تا بتوانیم برنده بازی شویم. محمد نادری در بازی فردا مصدوم است اما محروم نداریم. 
انتهای پیام/
 بازی به بازی بهتر می‌شویم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار