سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد:

راه‌اندازی مجموعه سورتمه‌سواری ائل‌باغی در گام آخر

1402/06/09 - 14:06 - کد خبر: 99047 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از راه‌اندازی مجموعه سورتمه‌سواری ائل‌باغی طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی صبح امروز در جریان انجام تست نهایی کابین‌های مجموعه سورتمه ‌سواری ائل‌باغی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مجموعه سورتمه ‌سواری ائل‌باغی در طول سالیان گذشته و ضرورت رفع نواقص و بهسازی آن، راه‌اندازی مجدد این مجموعه در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجموعه سورتمه‌سواری ائل‌باغی در مراحل پایانی قرار دارد تصریح کرد: بهسازی، مرمت و راه‌اندازی مجدد مجموعه سورتمه‌سواری تبریز با صرف هزینه ۱۵ میلیارد ریال انجام می‌گیرد که آماده‌سازی تمامی تجهیزات فنی و فرآیند اجرای پروژه توسط کارشناسان بومی و از داخل کشور تامین شده است و این در حالیست که در صورت تامین نیازهای این مجموعه از خارج شاهد صرف هزینه‌های رقمی بالای ۱۵۰ میلیارد بودیم.
آسیایی همچنین از ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی ویژه در مسیرهای ورودی مجموعه سورتمه سواری ائل‌باغی نیز خبر داد که با تهیه امکانات و طرح‌های مناسب در حال پیگیری و عملیاتی شدن است.
راه‌اندازی مجموعه سورتمه‌سواری ائل‌باغی در گام آخر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار