همزمان با هفته دولت صورت گرفت: 

بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی شهرداری شربیان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال 

1402/06/09 - 12:21 - کد خبر: 99037 نسخه چاپی

نصر: پروژه های عمرانی شهرداری شهر شرییان از توابع بخش مهربان شامل آسفالت ریزی، جدولگذاری، پیاده روسازی و زیباسازی شهری   با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال  همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور مسئولین ارشد شهرستان سراب ، بخش مهربان و شهر شربیان مورد بهره برداری قرار گرفت‌ .

به گزارش نصر، در مراسمی با حضور جهانی فرماندار شهرستان سراب، قدرت ملکی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ،سراب ، علیرضا ابراهیمی بخشدار منطقه مهربان، حجت الاسلام والمسلمین کریم پور امام جمعه شهر شربیان و جمعی دیگر از مسئولین و اعضای شورای اداری شهرستان سراب و بخش مهربان و جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و معتمدین و اهالی شهر شربیان، بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری شهر شربیان با هزینه کردی بالغ بر یکصد میلیارد ریال در زمینه های مختلف شامل آسفالت ریزی، جدولگذاری، پیاده روسازی و زیباسازی شهری به بهره برداری رسید.
به گفته سرخوش ارمغانی شهردار شربیان در دو سال گذشته،  برای آسفالت ریزی خیابانها و محلات شهر شربیان حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است، ضمن آنکه در بحث جدولگذاری شهرداری شربیان ۱۵ میلیارد ریال هزینه نموده است. 
شهردار شربیان اعتبارات هزینه شده در بخش پیاده رو سازی را ۱۵ میلیارد ریال و پیاده رو سلامت را پنج میلیارد ریال عنوان کرد.
ارمغانی از قطره ای نمودن فاز اول  فضای سبز شهر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد و افزود: در بحث زیباسازی شهری برای  نصب آلمان میدان عاشورا مبلغ یک میلیارد ریال هزینه شده است.
شهردلر شربیان با اشاره به این که در بحث زیباسازی شهری توجه به  نورپردازی مناسب در اولویت کاری شهرداری است از نصب چراغهای تزئینی به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد. 
ارمغانی با این اشاره به این که همه ما مدیون خون شهداء هستیم و زنده نگهداشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست از اهتمام ویزه شهرداری در نصب تابلو شهداء با طراحی عالی خبر داد و افزود: چون کار برای شهداء هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده است از سرمایه گذاری دو میلیارد ریالی شهرداری شربیان در این زمینه خبر داد و افزود:  ساماندهی مزار شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در دست اجرا بوده و با همکاری مدیرکل  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی و خیرین شربیانی یکی از زیباترین یادمان شهدای گمنام را در شهر شربیان احداث خواهیم کرد.
شهردار شربیان از نصب دوربین های نظارتی به ارزش سه میلیارد ریال خبرداد و افزود: برای خط کشی جدول‌ها دو میلیارد ریال هزینه شده است ضمن انکه برای احداث کانل سنگی  اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.
ارمغانی، ساختمان شهرداری هر شهر را نماد و سنبل آن شهر اعلام کرد و با اشاره به فرسوده بودن ساختمان شهرداری شربیان از احداث ساختمان شهرداری شربیان خبر داد و افزود: برای احداث ساختمان اداری شهرداری و همچنین ساختمان آتش نشانی  در فازل اول ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است و تلاش می کنیم تا دهه فجر این پروژه را بعنوان هدیه انقلاب تقدیم مردم قدرشناس ، ولایی و شهید پرور شهر شربیان نماییم و برای تحقق این مهم ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که یقین داریم مدیریت ارشد استان و شهرستان و منطقه در این زمینه یاریگرمان خواهند بود‌.
شهردار شربیان از تعمیر اساسی ماشین آلات عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و از تحویل یکدستگاه مینی لودر از سازمان شهرداری‌های وزارت کشور  به ارزش ۲۰  میلیارد ریال به شهرداری شربیان خبر داد.
ارمغانی، خرید سواری دنا پلاس به مبلغ هفت میلیارد ریال، کاشت نهال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و جدا سازی آب فضای سبز از آب شرب شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال را از دیگر اقدامات شهرداری شهر شرییان از توابع بخش مهربان در دو سال گذشته ذکر کرد.
شهردار شربیان با اشاره به این که شهردار در اجرای این پروژه ها تقش هماهنگ کننده را دارد تصریح کرد: شهرداری شربیان با کمترین نیروی خدمات شهری با تمام توان به مردم خدمت می کند و در واقع مجموعه شهرداری شربیان در بخش های مختلف عمرانی، فنی و مهندسی، امور مالی، حسابداری، کارپردازی  و خدمات شهری هرکدام به اندازه چندین نیرو فعالیت دارند ضمن آنکه شورای اسلامی شهر شربیان یک مجموعه ای خوشفکر و کاربلد هستند که با اتحاد و همدلی همگی در خدمت شهر و شهروندان عزیز شربیانی می باشند.
ارمغانی وجود حضرت حجت الاسلام والمسلمین کریم پور را فرصتی مغتنم برای مجموعه شهر و شهرداری شربیان عنوان کرد و افزود: راهنمایی ها، ارشادات و در مواقع لزوم تدکرات امام جمعه بعنوان پدر معنوی شهر در پیشبرد امور موثر بوده است.
شهردار شربیان از حمایت‌ها و مساعدت‌های مجموعه استانداری بویژه داکر معاونت عمرانی استانداری، موحدنیا مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجانشرقی نسبت به مجموعه تحت مدیریت اش قدردانی نمود و از راهنمایی ها و دلسوز مدیریت ارشد شهرستان سراب (جهانی فرماندار و داودی نماینده مردم در  مجلس شورای اسلامی) و پیگیری و همراهی  بخشدار منطقه مهربان ابراهیمی و مجموعه شورای اداری شهرستان سراب و بخش مهربان در پیشبرد امور مربوط به شهر و شهرداری شربیان قدردانی نمود.
انتهای پیام/
بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی شهرداری شربیان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار