مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی خبر داد:

ارائه طرح های تشویقی برای مشتریان مجازی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

1402/06/09 - 11:36 - کد خبر: 99015 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی گفت: 30  درصد کل تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت آنلاین بوده که این یک امتیاز بی نظیر باتوجه به وجود ترافیک است.

به گزارش نصر، "ایمان صمدی" همزمان با هفته دولت در جمع اصحاب رسانه به اقدامات و تحقق شعار تحول گرایی و جوان گرایی در این بانک اشاره کرد و گفت: این بانک یک بانک تخصصی است و در خدمت مردم است. باتوجه به نگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران به مسائل معیشتی با تاثیرپذیری بر روی نرخ تورم است تا بتواند باعث کنترل نقدینگی و نرخ تورم باشد، چرا که فلسفه وجودی بانک تعدیل نرخ تورم و سود است.
وی افزود: در این بانک هیچ سودی از بابت اقساط پرداخت نمی‌شود.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه امسال نسبت به سال قبلی به جمع مشتریان این بانک ده درصد اضافه شده است و منابع بانک در حال حاضر 75 هزار میلیارد است که حدود 25 درصد رشد منابع را تجربه کرده است.
صمدی افزود: در همین مدت تعداد وام ها سه میلیون فقره بوده که سهم استان 120 هزار فقره می باشد.
وی با اشاره به تسهیلات حمایتی این بانک گفت: از سوی اداره بهزیستی 580 فقره به مبلغ 376 هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.
صمدی تصریح کرد: در نظر داریم تعداد مشتریان خرد را به حداکثر برسانیم که در این رابطه یکی از استان های موفق بودیم. کل پرداختی ما از محل وجوه گردشی پرسنل 720 هزار میلیارد ریال است.
صمدی ادامه داد: 30 درصد کل تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت آنلاین بوده که این یک امتیاز بی نظیر باتوجه به وجود ترافیک است.
یکی از امتیاز های تشویقی ما این است که اگر افرادی که وام خود را بصورت آنلاین و اقساط بصورت مجازی پرداخت شود دو ماه به بازپرداخت اقساط آن ها اضافه می شود.
وی گفت: 56 هزار فقره افتتاح حساب داشتیم که در حالت کلی نگاه بانک این است که بدون حضور فیزیکی در خدمت مشتریان باشد، حدود 10 درصد وام ها بدون ضامن باتوجه به اعتبار سنجی که نهایت سقف آن 100 میلیون تومان بوده، پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی با عنوان این که حدود 135 سازمان به طرح مهریار پیوستند، توضیح داد: در طرح مهریار هر یک از ادارات و سازمان خصوصی اگر پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان را از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام نمایند، بانک آمادگی این را دارد که بدون ایجاد گردش و رسوب بر اساس مبلغی از کل حقوق به کارمندان و افراد شاغل در آن مجموعه وام قرض الحسنه پرداخت نماید.
وی با تاکید بر اینکه وام های درخواستی از سوی مشتریان به موقع بررسی شده است، گفت: وام درصف نداشتیم، همه کسانی که درخواست وام داشته اند وام به آن ها بصورت صد درصدی پرداخت شده است.
اگر کسی با مشکل بازپرداختی اقساط مشکل داشت سعی کردیم آن دسته از مشتریان را با حمایت خود به روال عادی برگردانیم.
انتهای پیام/
ارائه طرح های تشویقی برای مشتریان مجازی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار