تیم والیبال شهرداری ارومیه؛

مشاوره سرمربی سابق به مسئولان والیبال شهرداری ارومیه/ کارخانه، اکبری را پیشنهاد داد

1398/09/30 - 11:51 - کد خبر: 9900 نسخه چاپی

نصر: سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه برای انتخاب جایگزین خود در این تیم مربی تیم ملی را به مسئولان پیشنهاد داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت مصطفی کارخانه کارش را در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز کرد. این تیم در ابتدا نتایج دور از انتظاری کسب کرد و در ادامه هم کارخانه به دلیل بیماری نتوانست تیمش را تمام و کمال همراهی کند.
این عوامل دست به دست هم داد تا طرفین در فضایی دوستانه از هم جدا شوند. به این ترتیب قرار شد تا مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه برای تیم خود یک سرمربی انتخاب کرده و از حضور کارخانه به عنوان مشاور استفاده کنند.
این روزها مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه به دنبال جذب یک سرمربی برای پر کردن جای خالی مصطفی کارخانه هستند و گفته می‌شود که کارخانه، پیمان اکبری را به مسئولان ارومیه پیشنهاد داده است. اکبری، مربی تیم ملی والیبال ایران این روزها همراه با ملی‌پوشان در اردوی آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک است.
اکبری امسال با هیچ تیم باشگاهی کار نمی‌کند و گفته می‌شود یکی از گزینه‌های هدایت شهرداری ارومیه به شمار می‌رود. پیمان اکبری در مصاحبه‌های مختلف ترجیح می‌دهد در این مورد هیچ اظهارنظری نداشته باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا اکبری هدایت تیم شهرداری ارومیه را برعهده خواهد گرفت یا فرد دیگری روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
انتهای پیام/
مشاوره سرمربی سابق به مسئولان والیبال شهرداری ارومیه/ کارخانه، اکبری را پیشنهاد داد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار