بنیان گذار رستوران و کافی شاپ وحید؛

شانس زاده همت است

1402/06/12 - 15:05 - کد خبر: 98977 نسخه چاپی

نصر: بنیان گذار رستوران و کافی شاپ وحید با تاکید بر اینکه از نگاه یک مدیر موفق شانس زاده همت است، افزود: اگر به کار خود احترام قائل باشید و به خود اتکا کرده و اراده قوی داشته باشید، موفقیت در مسیر شما قرار می گیرد.

به گزارش نصر، نشست صمیمی دانشجویان، مدیران استارتاپ‌های تبریز و اصحاب رسانه با صاحب امتیاز و مدیر کافی‌شاپ و رستوران‌های زنجیره‌ای وحید به همت شرکت ال سات پرداخت در قالب سلسله نشست‌ با موفق‌ترین برندها، کسب و کارهای طلایی و مدیران کهکشان در سالن تنگه مرکز رشد دانشگاه تبریز، برگزار شد.
بنیان گذار رستوران و کافی شاپ وحید، اخذ اولین پروانه بهره‌برداری صنعتی بستنی، اولین تبدیل کننده فرآیند پخت بستنی از سنتی به صنعتی، نویسنده اولین استاندارد برای بستنی و دارنده اولین مهر استاندارد بستنی، اخذ اولین ایزو ISO برای صنعت بستنی ایران را در کارنامه خود دارد و با ثبت جهانی برند بستنی «وحید» و «رومیکا» برای اولین بار به عرصه صادرات محصول قدم گذاشته است.
وی‌ در این نشست به نکات طلایی موفقیت خود اشاره کرد و گفت: آسودگی فکری نیروی کار و رفاقت با آنها کار باعث پیشرفت برند شماست.
این کارآفرین موفق با اشاره به مسیر چندین ساله رشد و توسعه کافی شاپ و رستوران وحید، گفت: من از ده سالگی و بعد از فوت پدرم در بستنی فروشی دایی خود مشغول به کار شدم و در ۱۳ سالگی همزمان با تحصیل در مدرسه سر کارگر همین مغازه شدم.
وی با اشاره به اینکه سال ۱۳۵۷ بعد از اخذ مدرک دیپلم اولین فروشگاه بستی وحید خود را افتتاح کرد، گفت: آن زمان با سی هزارتومن قرض تجهیزات ساخت بستنی خریداری کردم و سال ۱۳۶۰ مکان اولین کارگاه بستنی سازی را در جاده تهران اجاره کردم.
علاقه بند با اشاره به اینکه بستنسی را از شغل صنفی به صنعت تبدیل کرده است، گفت: اولین پروانه بهره برداری بستنی سازی را دریافت کردم و در ۲۳ سالگی رزومه تولید استاندار بستنی در ایران را تنظیم کرده و اولین مهر استاندارد برای تولید بستنی صنعتی و سنتی دریافت کردم و بدین ترتیب تمام مدارک صنایع غذایی را دریافت و شروع به صادارات کردیم.
وی با بیان اینکه زمانی که تصمیم گرفتم کافی شاپ وحید را افتتاح کنیم و این کلمه کافی شاپ غیرمجاز بود و سه سال زمان برد تا مجوز تاسیس اولین کافی شاپ ایران را بگیرم، گفت: این مسیر فراز و نشیب های بسیاری داشت و شکست من را از مسیر خود بازنداشت.
این مدیر موفق با اشاره به اینکه کار و کارآفرینی داستان شیرین اما دشواری دارد، گفت: کلید موفقیت من کلمه تجارت و اختصار کلمات توکل-جسارت-ادب-رفتار-توکل بود، چرا که معتقدم موانع نباید جلو پیشرفت را بگیرد و استقرار موفقیت می اورد.
وی با تاکید بر اینکه از نگاه یک مدیر موفق شانس زاده همت است، افزود: اگر به کار خود احترام قائل باشید و به خود اتکا کرده و اراده قوی داشته باشید، موفقیت در مسیر شما قرار می گیرد، مشکلات را در چشم خود بادکنک تصور نکنید چرا که بزرگ کردن مشکلات همچون بادکنکی است که هر لحظه امکان ترکیدن دارد. 
مدیر کافی شاپ و رستوران وحید با بیان اینکه فروش بیشتر سود میاورد نه نگران فروشی، ادامه داد: همیشه نباید به برد فکر کرد، اگر مشتری راضی باشد ما برنده ایم، کسانی که کار خود را تعالی دادند و بدون رانت خواری جلو رفتند موفقند.
وی اضافه کرد: کسی که به کار نه بگوید و ناز کند همیشه محتاج کار خواهد بود، هرچه جلوی‌ کار خود کوچک شوید، کار شما رو بزرگ می کند.
انتهای پیام/
شانس زاده همت است گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار