شهردار تبریز خبر داد:

تسهیلات شهرداری تبریز به دانش آموزان از مهرماه سال جاری 

1402/06/07 - 21:59 - کد خبر: 98932 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: تمامی ظرفیت های شهری برای شکوفایی استعداهای فرهنگی، هنری و علمی دانش آموزان تبریز در نظر گرفته می شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در دیدار با مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یکی از سیاست های شورای اسلامی و شهرداری تبریز در دوره جدید مدیریت شهری تعاملات بین بخشی موثر است.
وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش و شهرداری را به نفع مردم هم افزایی کنیم تا بتوانیم خدمات موثرتر و بیشتری به مردم عزیز بدهیم.
هوشیار افزود: تلاش می کنیم در برخی حوزه ها همچون دور چهارم قرار خدمت شهرداری تبریز که با حضور در مدارس توانستیم  تا حد امکان به این مدارس کمک کنیم، فعالیت مان را ادامه دهیم و در حوزه حمل و نقل نیز طبق مصوبه شورای اسلامی شهر هفته اول مهرماه سال جاری استفاده از خطوط مترو برای دانش آموزان رایگان شد و در طول سال نیز  برای استفاده از حمل و نقل پاک تخفیف های ویژه برای دانش آموزان در نظر گرفته شد.
هوشیار گفت: امیدوارم در ادامه فعالیت و همکاری با آموزش و پرورش بتوانیم در دست یابی به بخش عمده ای از خواست مردم که شناسایی و ارتقای سطح و ظرفیت دانش آموزان و خانواده این دانش آموزان است، توفیق یابیم.
انتهای پیام/
تسهیلات شهرداری تبریز به دانش آموزان از مهرماه سال جاری  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار